וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלב ראשון בהנפקת האג"ח של ישראלום: תגייס מחר כ-25 מיליון שקל ממוסדיים באג"ח בשילוב אופציות

הרצל לקס

29.10.2003 / 15:18

השלמת הגיוס ל-50 מיליון שקל תתבצע בשבוע הבא; האג"ח זכו לדירוג מעלות של A מינוס; כמו כן יונפקו בחינם 500 אלף אופציות עם מחיר רצפה מובטח של 5 שקלים לאחת



חברת ישראלום נכסים תקיים מחר, 30.10, את המכרז המוסדי המקדים את ההנפקה הציבורית, בהיקף של 50 מיליון שקל של איגרות חוב ואופציות, הצפויה בשבוע הבא. היקף הגיוס מהמוסדיים מחר צפוי לעמוד על 25 מיליון שקל - כמחצית מסכום הגיוס הכולל לציבור. התשקיף צפוי להתפרסם בשבוע הבא, כשאת ההנפקה מובילה פועלים אי.בי.אי.



הנפקת ישראלום כוללת 50 מיליון שקל ע.נ איגרות חוב (סדרה ד') העומדות לפירעון בשנים 2007-2015 ב-8 תשלומים שנתיים שווים, נושאות ריבית שנתית בשיעור של 6.75%, צמודות (קרן וריבית) למדד. האג"ח יונפקו עם 500 אלף כתבי אופציה, באופן שכל כתב אופציה ניתן למימוש למניה אחת של ישראלום במחיר של 10 שקלים. כתבי האופציה יונפקו ללא תשלום לתקופה של 4 שנים.



ניירות הערך של ישראלום יונפקו ב-100 אלף יחידות. כל יחידה תכלול 500 שקל ע.נ איגרות חוב ב-95.5% מערכן הנקוב (477.5 שקל) ביחד עם 5 כתבי אופציה ללא תשלום. היחידות יוצעו בדרך של מכרז על מחיר היחידה עם מחיר מינימלי של 447.5 שקל ומחיר מקסימלי של 500 שקל.



איגרות החוב של ישראלום דורגו ע"י מעלות ברמה של A מינוס. כמו כן, לטובת בעלי האג"ח יירשם שיעבוד צף אחרון בדרגה על נכסי החברה. בנוסף, החברה התחייבה לרכוש ביום המסחר הראשון את כל כתבי האופציה במחיר של 5 שקלים לפחות לכל כתב אופציה (מחיר ה-B&S של האופציה הוא 5.90 שקלים) המעניק למשקיע סוג של מחיר רצפה, המבטיחה לכתב האופציה שבידיו שווי מינימלי. טווח התשואות המוצע בהנפקה (ללא עמלות) נע בין 7.67% במחיר המירבי ל-8.55% במחיר המינימלי.



ישראלום, הפעילה בענף הנדל"ן, עוסקת בשני תחומי פעילות עיקריים: ייזום וביצוע פרויקטים של נדל"ן למכירה והשכרה, ורכישה של נכסים מניבים בחו"ל. פורטפוליו הנכסים המניבים של ישראלום כולל כיום שמונה נכסים, המניבים דמי שכירות שנתיים (עפ"י שיעורי התפוסה הנוכחיים) של כ-40 מיליון שקל, זאת לעומת הכנסה שנתית מנכסים מניבים בהיקף של כ-25 מיליון שקל בשנת 2002. הנכסים המניבים העיקריים של ישראלום בישראל הם בית הוורד (33%) בגבעתיים, המושכר לחברת פלאפון, מגדל הוורד בגבעתיים (50%), המושכר לסופרפארם, משרדי עו"ד ואחרים, בנייני משרדים בפתח תקוה, הממוקמים בקרית המדע והטכנולוגיה בקרית אריה (50%) ומושכרים בעיקר לטבע, פלאפון, אלישרא ואחרים, בנייני תעשיה בסגולה (70%) המושכרים למקסימדיה, כצט, ביצי הכפר ואחרים, ומשרדים בת"א המושכרים לחברת לופטהנזה, שירותי בנק אוטומטיים ומשרד החקלאות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully