וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די.אס.פי.ג'י מימשה אופציה לרכישת 29% הנותרים ב-VoicePump האמריקאית עבור כ-160 אלף ממניותיה

5.3.2001 / 21:39

DSPG כבר רכשה מוקדם יותר 71% ממניות VoicePump, שתהפוך לחלק מקבוצת הפס רחב שלה

גיא ימין
ltpgt
די.אס.פי.ג'י הודיעה היום על מימוש אופציה לרכישת החלק הנותר בשיעור של 29% מחברת VoicePump האמריקאית, שתהפוך עתה לחלק מדי.אס.פי.ג'י.
lt/pgt

ltpgt
שתי החברות חתמו על הסכם במארס 2000, לפיו רכשה די.אס.פי.ג'י 71% ממניות VoicePump ושילמה עבורן 5 מיליון דולר במזומן ו-261 אלף מניות שלה. בסך הכול הכירה DSPG במהלך שנת 2000 בהוצאות מצטברות של כ-14 מיליון דולר, במסגרת הרכישה הראשונית.
lt/pgt

ltpgt
VoicePump היא חברה אמריקאית העוסקת בפיתוח כלי תוכנה להעברת קול ברשת האינטרנט (VoIP), ועבור רכישת 29% הנותרים ממנה משלמת DSPG בכ-161 אלף ממניותיה. החברה הנרכשת תהפוך לחלק מקבוצת הפס הרחב של DSPG, המפתחת מעבדי אותות דיגיטליים.
lt/pgt

ltpgt
אלי איילון, נשיא ומנכ"ל DSPG, אמר בתגובה כי הוא מקווה שרכישת VoicePump תאפשר את הרחבת מוצרי הגייטווי מסוג קול על פס רחב (VoB) , וכי VoicePump תסייע ל-DSPG לספק אפליקציות זולות ויעילות עבור פרוטוקולי אינטרנט ופס רחב כאחד.
lt/pgt

ltpgt
השילוב של VoicePump עשוי לסייע ל-DSPG לשפר את תוצאותיה השנה. DSPG אומנם עמדה בתחזיות לרבעון הרביעי, אך בשל ההאטה בשוק נאלצה לעדכן כלפי מטה את הנתונים שהיא מספקת לאנליסטים ל-2001. בעקבות הורדת התחזיות העריכו בבית ההשקעות JP מורגן כי החברה תמכור השנה ב-125 מיליון דולר ותרוויח 1.11 דולרים למניה, לעומת תחזית קודמת למכירות של 144 מיליון דולר ולרווח של 1.3 דולרים למניה.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully