וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפרון מאכזבת: צופה הפסד גדול מהתחזיות ברבעון הרביעי

5.3.2001 / 23:10

יצרנית ההלבשה התחתונה צופה הפסד של 80-75 סנט למניה; מאשימה את מכירות החגים המאכזבות בארה"ב

רויטרס
ltpgt
תפרון צופה הפסד של 80-75 סנט למניה ברבעון הרביעי של 2000. זאת, לעומת רווח של 25 סנט למניה ברבעון המקביל. יצרנית ההלבשה התחתונה האשימה גם את מכירות החגים המאכזבות בארה"ב.
lt/pgt

ltpgt
תפרון אמרה כי בשל המכירות העצלות בעונת החגים נותרו כמה מלקוחותיה עם רמות גבוהות של מלאי ולכן פחת מספר ההזמנות ממנה. החברה צופה כי הכנסותיה ברבעון הרביעי יהיו דומות לאלו של הרבעון השלישי - 50.1 מיליון דולר.
lt/pgt

ltpgt
כמו כן, צופה החברה כי המכירות ברבעון הראשון יירדו לרמה של 42-39 מיליון דולר, אך ההפסד יהיה נמוך בכ-50% מזה של הרבעון הקודם. החברה חוזה כי היא תשוב לפסי רווחיות במחצית השנייה של 2001.
lt/pgt

ltpgt
גם ברבעון השלישי איכזבה תפרון, עם הכנסות של 50.1 מיליון דולר - מתחת לציפיות האנליסטים והחברה. הורדת התחזיות היום היא חמורה גם בהשוואה לשורה התחתונה במאזן, שכן בתשעת החודשים הראשונים של השנה הציגה תפרון הפסד של 39 סנט למניה בלבד - כחצי מההפסד הצפוי ברבעון זה.
lt/pgt

ltpgt
כבר ברבעון השלישי הטיל מנכ"ל החברה, זיגי רבינוביץ', את האחריות לתוצאות על מצב השוק , כמו גם על חולשת היורו. אז אמרו בהנהלת תפרון כי בשל ירידת הביקושים מצד לקוחות החברה לא צפויה עלייה במכירות ברבעון הרביעי, אך זו היתה כנראה הערכה אופטימית לנוכח הדיווח מהחברה היום.
lt/pgt

ltpgt
עם לקוחותיה של תפרון נמנות Victoria`s Secret, חטיבה של אינטימט ברנדס (סימול IBI) , גאפ (סימול GAP) וטרגט (סימול TGT) . מניית החברה נסחרת עתה במחיר של 3 דולרים - ירידה של 0.3% ומעט מעל מחיר שפל של 52 שבועות - 2.75 דולרים.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully