וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולטיקום מכה את תחזיות האנליסטים עם הכנסות שיא של 15.2 מיליון דולר ברבעון הרביעי

5.3.2001 / 23:56

רשמה עלייה של 642% ברווח התפעולי לעומת הרבעון המקביל ורווח של 9 סנט למניה, לעומת תחזית ל-7 סנט

גיא ימין
ltpgt
בימים בהם עמידה בתחזיות אינה חזיון נפוץ ובכירים בחברות מאשימים את ההאטה בשוק התקשורת כסיבה לתוצאות המאכזבות, התוצאות של אולטיקום לרבעון הרביעי בהחלט מרשימות.
lt/pgt

ltpgt
אולטיקום , החברה הבת של קומברס , פירסמה את דו"חותיה הרבעוניים היום לאחר המסחר. החברה דיווחה על הכנסות שיא של 15.2 מיליון דולר ברבעון הרביעי (המסתיים בסוף ינואר) - גבוה בכ-11% מתחזית להכנסות של 13.7 מיליון דולר של האנליסטים בבית ההשקעות צ'ייס H&Q. מדובר גם בזינוק של יותר מ-100% לעומת ההכנסות ברבעון המקביל.
lt/pgt

ltpgt
גם בשורה התחתונה לא איכזבה אולטיקום, המפתחת תוכנות ערך מוסף לחברות סלולר, והיכתה את תחזיות האנליסטים. החברה דיווחה על רווח של 9 סנט למניה ברבעון הרביעי, לעומת הערכות לרווח של 7 סנט למניה מצד בתי ההשקעות פייפר ג'פרי וצ'ייס H&Q.
lt/pgt

ltpgt
באולטיקום כבר אמרו בעבר כי חברות התקשורת, הן הקווית והן האלחוטית, נלחמות על מנויים חדשים ועל הגדלת המכירות ביחס לכל לקוח, ואולטיקום נמצאת שם ומסייעת להן לעשות כן.
lt/pgt

ltpgt
התוצאות היום ממחישות כי אולטיקום בהחלט נמצאת שם וקוטפת את המכירות, שכן הרווח למניה מבטא במקרה של אולטיקום גם רווח תפעולי של כ-4 מיליון דולר - קפיצה של 642% לעומת הרבעון המקביל.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully