וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הציפייה של דגם השתלמה: נחתמו הסכמי האספקה והמימון של מערכות הדרכה בהיקף של 8.8 מיליון דולר

אלי דניאל

30.10.2003 / 11:02

החברה זכתה לפני למעלה משנה במכרז של משרד החינוך של מדינה מאמריקה הלטינית אך רק עתה נחתמו ההסכמים הסופיים; ההיקף הכספי של העסקה גדול מהכנסותיה של דגם בכל שנת 2002



למעלה משנה חיכו בחברת דגם מערכות , הנמצאת בשליטת ישראל אשר, עד אשר הושלמו הסכמי האספקה והמימון של עסקת מערכות ההדרכה באמריקה הלטינית, והיום מדווחת החברה כי בעקבות החתימה על ההסכמים האמורים היא תתחיל באספקה מיידית של מערכות ההדרכה הטכנולוגיות בעסקה שהיקפה הכולל הוא 8.8 מיליון דולר.



כזכור, באוגוסט 2002 קיבלה החברה הודעה ראשונית מסוכן מכירות שלה במדינה מאמריקה הלטינית לפיה היא זכתה במכרז שערך משרד החינוך של אותה המדינה. מבחינת החברה מדובר בהתפתחות חשובה שכן היקפו הכספי של המכרז גבוה מההכנסות אותן השיגה דגם בכל שנת 2002. מכרז זה היווה גם כ-90% מצבר ההזמנות של החברה, כפי שזה היה בתחילת הרבעון השלישי. העיכוב בסגירת העסקה נבע מהצורך בהסדרת הסכם המימון בין משרד האוצר של אותה המדינה לבין בנק ישראלי.



דגם עוסקת בפיתוח, בייצור ובשיווק של מערכות הדרכה בתחומי הטכנולוגיה השונים - אלקטרוניקה, טלקומוניקציה, אוטומציה תעשייתית וטכנולוגיה חקלאית - ומערכות אחרות נתמכות מחשב. את הרבעון השני של השנה סיימה החברה עם הכנסות בהיקף של כ-8.6 מיליון שקל - גידול של כ-49% בהשוואה להכנסות הרבעון השני של 2002. בשורה התחתונה הציגה החברה רווח מזערי של 23 אלף שקל, שיפור ניכר בהשוואה להפסד של כ-8 מיליון שקל עמו סיימה את הרבעון המקביל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully