וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: עליות שערים על אף אזהרות רווח מצד יצרניות המוליכים למחצה; אמזון זינקה ב-26.3%

6.3.2001 / 0:24

מגזר התקשורת התעורר לחיים: ג'וניפר נסקה ב-9.4% וסיסקו עלתה ב-3.9%; עליות שערים גם במגזר השבבים: AMD עלתה ב-6.4% ומיקרון ב-8%

עפרה שלו
ltpgt
לחדשות הרעות לא היתה היום השפעה על המשקיעים: המדדים העיקריים רשמו עליות שערים על אף המטר הבלתי פוסק של אזהרות רווח מצד יצרניות מוליכים למחצה. מדד הנאסד"ק עלה ב-1.19% ומדד הדאו ג'ונס עלה ב-0.92%. אמזון 10003642-MRQ זינקה ב-26.3%.
lt/pgt

ltpgt
בית ההשקעות מורגן סטנלי המליץ היום להשקיע בשוק המניות האמריקאי, משום שמחירי המניות מגלמים כבר את ההאטה הכלכלית והם אטרקטיוויים כעת לנוכח הורדת הריבית הצפויה של הבנק הפדרלי.
lt/pgt

ltpgt
מניית אמזון, ענקית הקמעונות המקוונת, זינקה לאחר שעיתוני בריטניה דיווחו כי החברה נמצאת במו"מ עם רשת וול מארט. לפי הדיווחים, אמזון עשויה להגיע תוך כמה שבועות להסכם אסטרטגי עם הרשת הגדולה ביותר בארה"ב.
lt/pgt

ltpgt
האנליסט ג'פרי פילר מבר סטרנס אמר ללקוחותיו, בעקבות השמועות, כי הקשר בין שתי החברות, שנראה הגיוני למדי, יאפשר לאמזון לחזק את פלטפורמת הקמעונות המקוונת שלה ויסייע לוול מארט לאחר מספר כשלונות בתחום האינטרנט. מניות אינטרנט אחרות נסחרו במגמה חיובית. יאהו עלתה ב-2.3% ומניית eBay (אי.ביי) 10003645-MRQ עלתה ב-0.8%.
lt/pgt

ltpgt
דו"ח חיובי שהוציא היום קרדיט סוויס פירסט בוסטון על סיסקו וג'וניפר (סימול JNPR) הקפיץ לחיים את מגזר התקשורת. סיסקו עלתה ב-3.9% וג'וניפר ב-9.4%. לעומת זאת, הנמיך UBS ורבורג את תחזיות הרווח של סיסקו, ג'וניפר ונורטל 10003649-MRQ . מניית נורטל עלתה ב-2.2%.
lt/pgt

ltpgt
לוסנט עלתה ב-2.9% לאחר שהודיעה כי חתמה על חוזה לספק מתגים בעלי נפח גבוה לחברת האלחוט נקסטל (סימול NXTL) . מתגים אלה ישמשו להרחבת נפח התקשורת ברשתות iDEN הקיימות של נקסטל.
lt/pgt

ltpgt
מניית JDS יוניפייז (סימול JDSU) עלתה ב-7.3%. לקראת הסגירה הוריד דויטשה בנק את תחזיות הרווח וההכנסות של החברה ל-2001. בית ההשקעות אמר כי היקף המלאי של לקוחותיה, כגון נורטל, יהיה גבוה ב-3-2 הרבעונים הבאים, והוריד את תחזיות הרווח למניה מ-74 ל-70 סנט ב-2001.

מגזר השבבים, שספג השבוע אזהרות רווח מצד חברות רבות, ביניהן אפלייד מטריאלס (סימול AMAT) ואלטרה (סימול ALTR) , ספג היום אזהרות נוספות מצד LSI לוג'יק (סימול LS), סייפרס (סימול CY) ו-וויטס סמיקונדקטור (סימול VTSS). המשקיעים מאמינים כי החדשות הרעות כבר מגולמות ברובן במחירי המניות והן מהוות הזדמנויות קנייה. אפלייד מטריאלס עלתה ב-5.11%, אך את עליות השערים במגזר השבבים הובילה מיקרון (סימול MU) , בין מניות השבבים הבודדות שבנק ההשקעות פרודנשל לא הוריד היום את דירוגה. המניה עלתה בסיום ב-8%.
lt/pgt

ltpgt
AMD, יצרנית שבבי ה-PC השנייה בגודלה בארה"ב, עלתה ב-6.4% לאחר שהודיעה כי NEC תשלב מעבדי אתלון ודורון (Duron) מתוצרתה בקווי המחשבים האישיים שלה. תחום השבבים למחשבים אישיים נשלט על ידי המתחרה הראשית של AMD, אינטל 10003622-MRQ. המעבדים ישולבו במחשבי PowerMate של NEC. מניית אינטל עלתה ב-3.6%.
lt/pgt

ltpgt
ירידות השערים במניית אורקל נבלמו, והמניה רשמה היום עלייה של 0.74%. מניות ה-B2B לא התאוששו עדיין מאזהרת הרווח שפירסמה חברת התוכנה ה-2 בגודלה בשבוע שעבר: i2 Technologies (סימול ITWO) ירדה ב-7.9% וקומרס וואן (סימול CMRC) ירדה ב-3.8%.
lt/pgt

ltpgt
נוקיה (סימול NOK) רשמה עלייה של 8.1%. מתחרתה, מוטורולה (סימול MOT) , ירדה במסחר ב0.2%, על אף שהודיעה היום כי קיבלה יותר ממיליארד דולר במזומן תמורת מכירתן של השקעות בחמש חברות סלולר.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully