וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלוני חץ הגישה תשקיף להנפקת אג"ח להמרה בהיקף של לפחות 100 מיליון שקל למוסדיים בבורסה

אילן מוסנאים

30.10.2003 / 12:32

החברה דיווחה על הגשת התשקיף בהודעה לבורסה; בקופת החברה הבת אפרילון אג"ח רדומות בשווי של כ-140 מיליון שקל; את הגיוס יובילו פועלים אי.בי.אי ואייפקס



חברת הנדל"ן אלוני חץ הגישה תשקיף להנפקה בבורסה של תל אביב. החברה מתכננת לגייס לפחות 100 מיליון שקל בגיוס אותו יובילו פועלים אי.בי.אי ואייפקס.



החברה אינה כותבת מתי ייצא הגיוס אל הפועל, אולם נראה שהוא יתבצע בשבועות הקרובים, שכן הוא אמור להתבסס על דו"חות הרבעון השני של 2003. החברה מציינת כי ניירות הערך המונפקים ומבנה ההנפקה עשויים להשתנות בהתאם להתפתחויות בשוק ההון. על פי הערכות, החברה תנפיק למוסדיים אג"ח להמרה, אולם ישנה סבירות שהיא תנפיק איגרות רגילות ואולי אף מניות.



נזכיר כי לאלוני חץ יש כבר סדרה אחת של אופציות שנסחרת בבורסה - סדרה ג'. בתקופה האחרונה מימשה החברה אג"ח מסדרה ג', שהוחזקו על ידי חברה בת בשם אפרילון, בהיקף של כ-60 מיליון שקל. היום בקופת אפרילון אג"ח סדרה ג' נוספות בהיקף של כ-140 מיליון שקל.



חברת אלוני חץ, שבשליטת נתן חץ ומשפחת ורטהיים, מתמקדת בעיקר בהשקעות ארוכות טווח ובהחזקות בתחומי הנדל"ן המניב בארץ ובחו"ל. החברה מחזיקה ב-9 נכסים מניבים בבריטניה, המושכרים בחוזים ארוכי טווח. לחברה 44% ממניות זיקית נכסים, וכן 12.2 ממניות EQY ו-19.1% ממניות FCR, הנשלטות על ידי קבוצת גזית גלוב.



אלוני חץ, שנסחרת בבורסה לפי שווי שוק של כ-84 מיליון דולר, הציגה במחצית הראשונה של 2003 צמיחה של כ-19% בהכנסות לרמה של כ-92 מיליון שקל. בשורה התחתונה של הרווח הנקי דיווחה החברה על צמיחה של כ-44%, לרמה של כ-35.3 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully