וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש פסק: סרטון הפרסומת של האגיס יורד מהאוויר

איילה צורף

30.10.2003 / 12:59

הפסיקה - בהמשך לעתירה שהגישה פרוקטר אנד גמבל בה היא מבקשת להורות על הורדת התשדיר בשל מה שהגדירה הטעיית צרכנים; חוגלה קימברלי: "נערער על הפסיקה"

ביהמ"ש המחוזי בתל אביב הורה על הורדת תשדיר הפרסומת של חוגלה-קימברלי עבור המותג האגיס. זאת, בתום דיון שנערך היום, סביב השאלה האם הסרטון, בו נראית הדגמה של ספיגת נוזל דמוי שתן בחומר המצוי בחיתול, מדמה נאמנה את התהליך האמיתי, או שמא מדובר בהטעיית הצרכנים. את התביעה לבית המשפט הגישה פרוקטר אנד גמבל, יצרנית החיתולים במותג מתחרה, פאמפרס.

פסיקה זו היא המשכה של צו מניעה שהוציאה לפני מספר ימים השופטת רינה משל, בבית המשפט המחוזי בתל אביב, בו היא ביקשה מחוגלה קימברלי להפסיק לאלתר את שידור הסרטון, עד לדיון בנושא, דיון שנערך היום.

"מתשדיר הפרסומת משתמע כי חיתולי האגיס סופחים שתן בכמות של 350 מ"ל במספר שניות מועט. זאת בניגוד למציאות. יש בכך לכאורה משום הטעיית הציבור", כתבה השופטת רינה משל בפסיקתה.

דוברת חוגלה קימברלי מסרה בתגובה "אנו מתכוונים לערער על הפסיקה בבית המשפט העליון בימים הקרובים. נסיונות פרוקטר אנד גמבל, יצרני פמפרס, לפגוע במהלכי הפרסום שלנו, מעידים על גודל מצוקתם וממחישים שוב את שיטות הפעולה שלהם בשוק המקומי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully