וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האופטימיות בבורסה מגיע גם לקרנות הנאמנות

ניצן כהן

30.10.2003 / 13:21

קרנות הנאמנות גייסו מתחילת החודש למעלה מ-3 מיליארד שקל. בכירים בתעשייה מציינים כי באוקטובר ניכרה דרישה לקרנות נאמנות שמשלבות השקעה באפיקים הסולידיים עם אפיק מנייתי

תעשיית קרנות הנאמנות גייסה החודש למעלה מ-3 מיליארד שקל. על פי ההערכות של בכירים בתעשייה, שמרו השחקנים הגדולים בענף (פועלים, לאומי ודיסקונט) על מקומם בתעשייה. על פי ההערכות, גייס בנק לאומי למעלה ממיליארד שקל. סכום דומה גייס בנק הפועלים, כך ששני הבנקים הגדולים שמרו על הנתח שלהם.

בכירים בתעשיית קרנות הנאמנות אמרו שבאוקטובר המשיכה זליגת הכספים מהאפיק השקלי לאפיק המנייתי ואף המט"חי, אולם עיקר ההתעניינות היתה בקרנות נאמנות שמשלבות השקעה באפיקים הסולידיים עם האפיקים המנייתיים.

החודש בלטו באפיק המנייתי קרן הנאמנות: אילנות מעו"ף בריבוע שהניבה תשואה חיובית של 23.82%, מעו"ף כפליים שהניבה תשואה חיובית של 22.22% ודקלה מעו"ף כפליים שהניבה תשואה של 21.88%. יש לציין ששלוש קרנות הנאמנות האלה מאופיינות בחשיפה גבוהה למניות המעו"ף, והן ניצלו את העליות במניות אלה בחודש אוקטובר.

באפיק השקלי בלטו קרנות הנאמנות: אילנות שקלית ארוכה שהניבה תשואה של 3.94% באוקטובר, פסגות שקלים שהניבה תשואה חודשית של 3.92% ופסגות שקלית ארוכה שהניבה תשואה של 3.83%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully