וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגל מגיעה לחיל האוויר האמריקאי: מוצריה אושרו להגנה על מתקני החיל; סיפקה לאחרונה הזמנות ב-4.2 מ' ד' בארה"ב

שירלי יום-טוב

30.10.2003 / 18:40

מוצריה של מגל נכללים ברשימת הציוד המאושר להגנה על מתקני חיל האוויר כחלק מתוכנית לאומית בהיקף של כ-500 מיליון דולר; המניה עולה ב-7%



חברת מגל דיווחה היום כי עשרה ממוצריה אושרו לשימוש על ידי חיל האוויר האמריקאי, והם נכללים כעת ברשימת הציוד המאושר להגנה על מתקניו.



זאת כחלק מתוכנית ה-Integrated Base Defense Security System - IBDSS המתוקצבת בסך של 498 מיליון דולר.



תוכנית ה-IBDSS כוללת מערכות התראה המיועדות למנוע חדירות בלתי מורשות למתקנים צבאיים קטנים, בינוניים וגדולים. התוכנית תחל באוקטובר 2003 ותסתיים בספטמבר 2008 ומתוכננת להגן על מתקנים צבאיים סודיים.



עוד דיווחה מגל כי חברות הבת האמריקאיות שלה Perimeter Products - PPI ו-Senstar-Stellar (SSI), המצויות בבעלותה המלאה, סיפקו במהלך החודשים האחרונים הזמנות בסך 4.2 מיליוני דולרים לקבלנים של ה-Homeland Security עבור הגנה על מתקנית ממשלתיים וצבאיים שונים ברחבי ארה"ב.



יזהר דקל, מנכ"ל מגל, ציין כי החברה מקווה להרחיב את פעילותה בתחום זה.



מגל עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות אבטחה ממוחשבות, לאיתור וזיהוי חדירות לא מורשות. השבוע דיווחה החברה על הכנסות שיא של 15.3 מיליון דולר ברבעון השלישי - עלייה של 62% מהכנסות הרבעון המקביל ושל 13% מהרבעון שעבר. הרווח הנקי היה 503 אלף דולר. החברה מצפה לשיפור הרווחים ברבעון הבא.



מניית מגל מגיבה היום לידיעה בעלייה של 7% למחיר של 8.7 דולרים. שווי השוק של החברה, הנסחרת בבורסה בת"א ובנאסד"ק, מסתכם ב-69 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully