וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק דיסקונט מבקש להכריז על שמואל רובננקו כפושט רגל

אמיר הלמר

30.10.2003 / 19:16

דיסקונט פנה היום לביהמ"ש המחוזי בתל אביב בבקשה להורות על כינוס נכסיו של הקבלן; דיסקונט טוען בבקשה כי רובננקו חייב לו באופן אישי כ-6.2 מיליון שקל



בנק דיסקונט פנה היום לביהמ"ש המחוזי בתל אביב בבקשה להורות על כינוס נכסיו של הקבלן שמואל רובננקו ולהכריז עליו כעל פושט רגל.



דיסקונט, באמצעות עו"ד יוסף מולאור, טוען בבקשה כי רובננקו חייב לו באופן אישי כ-6.2 מיליון שקל. הבנק הגיש זה לא מכבר תביעה כנגד רובננקו בבית המשפט המחוזי בתל אביב, ורובננקו הגיש במסגרת התביעה בקשת רשות להתגונן שטרם הוחלט בה.



עוד נטען בבקשה כי במהלך הקפאת ההליכים של החברות שבשליטת רובננקו, ובהן החברה הציבורית רובננקו שמואל אחזקות, ביקש רובננקו כי ביהמ"ש המחוזי יאשר במסגרת הליכי ההקפאה של החברה לכנס אסיפות נושים "אישיות" בעניין חובותיו האישיים.



את הבקשה הגיש בשם רובננקו עורך דינו עמי אסנת. במסגרת הבקשה הוערכו חובותיהם האישיים של בני הזוג רובננקו בכ-50 מיליון שקל.



יש לציין כי השופטת אלשייך דחתה לאחרונה את בקשתו של רובננקו לכינוס אסיפות נושים אישיות במסגרת הליכי ההקפאה של החברה הציבורית, וקבעה כי המסלול הנכון ללכת בו הוא מסלול פקודת פשיטת הרגל "ואין כל קיצורי דרך אחרים".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully