וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סווטש מותחת את המותג ונכנסת לתחום האביזרים

6.3.2001 / 9:00

בחברה צופים כי ההכנסות ממכירת אביזרי האופנה יגיעו ל-5 מיליון שקל בשנה הראשונה

נורית שר
ltpgt
חברת רולטיים, נציגת סווטש בישראל, תשיק עד סוף החודש הקרוב את אביזרי האופנה החדשים של המותג סווטש במקביל להשקתם בימים אלה באירופה.
lt/pgt

ltpgt
אורלי בוכמן, מנהלת השיווק בחברת רולטיים, מסרה כי בשלב ראשון יושקו שעונים מרובעים ומבחר אביזרים, ביניהם תיקי ארנק בהם משולב שעון, שעוני תלייה, שעוני מחזיק מפתחות ועוד. לקראת הקיץ תחל החברה בשיווק בגדי ים תוצרת סווטש שגם בהם משולבים שעונים.
lt/pgt

ltpgt
חברת רולטיים צופה כי ההכנסות ממכירת אביזרי האופנה יגיעו ל-5 מיליון שקל בשנה הראשונה. החברה מפעילה 4 חנויות מותג המוכרות למעלה מ-15% משעוני סווטש הנמכרים בישראל. בשנה הקרובה ייפתחו שתי חנויות נוספות.
lt/pgt

ltpgt
רולטיים תשקיע בקיץ 2001 כחצי מיליון דולר בהחדרת אביזרי האופנה, תוך פנייה ממוקדת לקהל המטרה של גילאי 21-15. בוכמן מסרה ל-TheMarker.com כי החברה נערכת לקיום שתי פעילויות שיווקיות מרכזיות מלבד פרסום בעיתונות, ברדיו וב-MTV.
lt/pgt

ltpgt
פעילות ראשונה היא פעילות קידום מכירות שתתבצע במסגרת בתי הספר ותנסה להגיע אל הנוער באמצעות נושא המוסיקה. פעילות שנייה היא קיום מבצע בחודשים יולי-אוגוסט בו יוכלו להשתתף רק בני נוער.
lt/pgt

ltpgt
סווטש אינה משתמשת בשירותיו של משרד פרסום. "היות שסווטש העולמית מאוד קפדנית ביחס לפרסומים שלה, אנו מקבלים בארץ חומר שכל מה שנותר לעשות איתו הוא אדפטציה לשוק המקומי", מסבירה בוכמן.
lt/pgt

ltpgt
מותג השעונים סווטש, מקבוצת סווטש גרופ, מוכר למעלה מ-40 מיליון יחידות בשנה עם מחזור מכירות הגדול ממיליארד דולר. בישראל נמכרו בשנת 2000 למעלה מרבע מיליון שעוני סווטש - נתון המהווה גידול של 25% מהשנה הקודמת.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully