וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאב מרקט וחברת ReP חתמו על הסכם שת"פ אסטרטגי לפרסום וקד"מ על גבי מסכים דיגיטליים

6.3.2001 / 9:10

לדברי מנהל השיווק בקלאב מרקט, אופי הקנייה ברשתות מזון הוא אימפולסיווי ומרבית מהחלטות הקנייה מתבצעות בנקודת המכירה

שירות TheMarker.com
ltpgt
קלאב מרקט ו-ReP הישראלית - RETAIL e-PROMOTION - חתמו על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי להקמת מערכת מדיה חדשה לפרסום וקידום מכירות על גבי מסכים דיגיטליים בסניפי רשת קלאב מרקט.

מנהל השיווק של רשת קלאב מרקט, גדי מרגלית, מסר כי היקף העסקה נאמד במיליוני דולרים. מרגלית ציין כי "מדיה פרסומית זו מאפשרת הצגת מסרים שיווקיים ופרסומיים ON-LINE בנקודת המכירה בזמן אמת לקהל הקונים בעיצומה של קבלת החלטת הקנייה".
lt/pgt

ltpgt
לדבריו, בשוק תחרותי בו מתנהלת מלחמה על ליבו של הלקוח, מדיה ממוקדת זו מניבה תוצאות אפקטיוויות ביותר. אופי הקנייה ברשתות מזון הוא אימפולסיווי ומרבית מהחלטות הקנייה מתבצעות בנקודת המכירה. עובדה זו מחזקת את הצורך להציג מסרים פרסומיים ושיווקים על פי פילוחים מדויקים לצרכי הלקוחות והחנויות על גווניהם השונים.

נוכח השליטה המלאה בתכנים, בזמן ובמקום הצגתם, ניתן כמובן לשלב מדיה זו עם תהליכי פרסום וקידום מכירות מקבילים שמקיימים המפרסמים.
lt/pgt

ltpgt
חברת ReP הוקמה בסוף שנת 1999 על ידי יזמים פרטיים. חברת מיקרודנט, בבעלותו של איש העסקים איתן ורטהיימר, היא מבעלי האחזקות בחברה. בצוות המוביל נמצאים רפי כצנלסון, ממייסדי החברה והנשיא והמנכ"ל שלה, וחיים פליישר.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully