וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויריאנט תגייס כ-1.8 מיליון דולר באמצעות הנפקה פרטית של מניות למוסד פיננסי אמריקאי ומשקיעים נוספים

אלי דניאל

31.10.2003 / 8:59

החברה תקצה כ-517.3 אלף מניות במחיר של 3.4 דולרים למניה - 26% נמוך ממחיר המניה בשוק; הגיוס הצפוי יסייע לויריאנט למחוק את הגירעון בהונה העצמי



חברת ויריאנט , העוסקת בפיתוח מוצרי תוכנה לתחום התקשורת, הודיעה לפנות בוקר כי חתמה על הסכם לביצוע הנפקה פרטית של מניותיה למוסד פיננסי אמריקאי ומשקיעים נוספים, בתמורה לכ-1.8 מיליון דולר. ביצוע ההנפקה הפרטית כפוף לקיומם של מספר תנאים.



על פי תנאי ההסכם עליו חתמו ויריאנט והמשקיעים, החברה תקצה כ-517.3 אלף מניות במחיר של כ-3.4 דולרים למניה - מחיר הנמוך ב-26% ממחיר המניה בשוק. בויריאנט מסבירים כי המחיר לפיו תבוצע הקצאת המניות נקבע בהתאם לממוצע מחיר המניה ב-25 ימי המסחר האחרונים, ובהקשר זה ניתן לציין כי מאז ראשית חודש אוקטובר זינקה מניית החבה בשיעור חד של כ-67%. ויריאנט התחייבה לרשום למסחר את המניות שיוקצו למשתתפים בהנפקה הפרטית בתוך תקופה של שישה חודשים ממועד ביצוע ההקצאה.



כמו כן, המשקיעים אשר ייטלו חלק בהנפקה הפרטית יקבלו מן החברה כ-129.3 אלף אופציות אשר יאפשרו להם לרכוש חבילת מניות דומה לפי מחיר מימוש של 4.7 דולרים למניה. מחיר מימוש זה גבוה בכ-2% ממחירה הנוכחי של מניית ויריאנט. החברה מתעתדת להשתמש במזומנים שייכנסו לקופתה לטובת מימון פעילותה השוטפת, חיזוק הגמישות הפיננסית והגדלת נזילותה.



ויריאנט, אשר פירסמה במהלך השבוע החולף את תוצאותיה לרבעון השלישי, דיווחה על הכנסות בהיקף של כ-3.4 מיליון דולר - זינוק של כ-102% בהשוואה להכנסות הרבעון השלישי של שנת 2002, וכ-26% יותר מהכנסות הרבעון השני של השנה. בשורה התחתונה הצליחה החברה לרשום רווח צנוע של 24 אלף דולר המשקף רווח של סנט למניה, שיפור ניכר בהשוואה להפסד של 4.1 מיליון דולר או 1.54 דולר למניה אותו היא הציגה ברבעון המקביל.



בתחילת הרבעון הרביעי היו בקופתה של החברה מזומנים ושווי מזומנים בהיקף של כ-2.7 מיליון דולר, כך שהמזומנים שיכנסו לקופתה של ויריאנט במסגרת ההנפקה הפרטית צפויים להגדיל משמעותית את היקף המזומנים שבידי החברה, ובנוסף למחוק את הגירעון בהונה העצמי של החברה, גירעון שהסתכם בתום הרבעון השלישי ב-889 אלף דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully