וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחת מסחר חיובית בעקבות הזינוק בתמ"ג; מיקרוסופט עולה ב-1%

רן דוידוב

31.10.2003 / 23:24

צפי לפרסום מדד סנטימנט הצרכנים ומדד מנהלי הרכש; סיגנה מזנקת ב-8.7% לאחר שדיווחה על רווח רבעוני של 195 מ' ד'; ג'וניפר נטוורקס עולה ב-3.3% על רקע העלאת המלצה



בורסות וול סטריט נפתחו במגמה חיובית יום לאחר שממשלת ארה"ב דיווחה על זינוק של 7.2% בתמ"ג ברבעון השלישי, הזינוק החד ביותר מזה כמעט 20 שנה. המסחר מתאפיין במחזורים נמוכים על רקע ציפיות הסוחרים לנתוני מדד מנהלי הרכש של אזור שיקגו והנתונים המעודכנים של מדד סנטימנט הצרכנים של אוניברסיטת מישיגן.



בעקבות נתוני המקרו החיוביים מאתמול עולות האג"ח הממשלתיות: התשואה על אג"ח ל-10 שנים יורדת ב-0.6% לרמה של 4.312%.



בחזית המקרו: ההוצאה האישית בארה"ב נחלשה בחודש ספטמבר, בפעם הראשונה מאז חודש פברואר, כך דיווח היום משרד המסחר בארה"ב אשר חשף שהשפעת הקיצוץ במסים הולכת ומתפוגגת.



הצריכה האישית ירדה ב-0.3% בחודש ספטמבר לאחר שעלתה ב-1.1% בחודש אוגוסט וב-1% בחודש יולי. לאחר התאמה לשיעורי האינפלציה ירדה הצריכה האישית בשיעור חד יותר של 0.6%. משרד המסחר דיווח גם כן על עלייה של 0.3% בהכנסה האישית בחודש ספטמבר.



מניית מיקרוסופט עולה ב-1% בעקבות הערות חיוביות מצד אנליסטים בנוגע לתוכנת ה"לונגהורן" שנחשפה בשבוע שעבר. מריל לינץ' כתב ללקוחותיו שמפתחי תוכנה נראו נלהבים מהאפשרויות שמערכת ההפעלה החדשה מציעה.



עוד בנושא מיקרוסופט, היום דיווח ה"ניו יורק טיימס" על ניסיון של החברה להיכנס לשוק החיפושים המקוונים על ידי ניהול שיחות עם מנוע החיפוש גוגל.



מניית יצרניות ציוד התקשורת ג'וניפר נטוורקס (סימול JNPR) עולה ב-3.3% על רקע העלאת המלצה של אנליסט ליהמן ברדרס. לוסנט עולה ב-4.6%.



מניית סיגנה (סימול CI), חברת ביטוח הבריאות השנייה בגודלה בארה"ב, דיווחה על רווח נקי של 195 מיליון דולר ברבעון השלישי, זאת לעומת הפסד ברבעון המקביל. המניה מזנקת ב-8.7%.



מגזר הנפט רושם מגמה חיובית לאחר ששברון טקסאקו (סימול CVX), חברת הנפט השנייה בארה"ב, דיווחה על רווח נקי של 1.98 מיליארד דולר ברבעון השלישי, לעומת הפסד של 904 מיליון דולר בתקופה המקבילה. המניה עולה ב-1.7%.



מניית חברת הנפט העצמאית, אנדרקו פטרוליום (סימול APC), אשר דיווחה גם היא על תוצאות רבעוניות טובות מתחזיות האנליסטים, עולה ב-0.4%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully