וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 מוצרים של מגל יתמודדו במכרזים של צבא ארה"ב

ניצן כהן

2.11.2003 / 9:38

אישור המוצרים ע"י משרד ההגנה האמריקאי יאפשר למגל לקחת חלק בתוכנית ההגנה על בסיסים של הצבא האמריקאי - תוכנית שהוקצו לה כ-500 מיליון דולר

משרד ההגנה האמריקאי אישר במהלך סוף השבוע 10 מוצרים של חברת מגל הישראלית כעומדים בתנאי הסף להיכנס לשימוש הצבא האמריקאי. לאחר קבלת האישור תוכל מגל להתמודד במכרזים של משרד ההגנה כדי לקחת חלק בתוכנית ההגנה המשולבת על בסיס הצבא האמריקאי, תוכנית לה הקצה הממשל כ-500 מיליון דולר.

התוכנית שגיבש משרד ההגנה האמריקאי תשלב מערכות איתור וגילוי אלקטרוני מוקדם של פריצה או נסיונות פריצה למערך ההגנה ההיקפי סביב מחנות של הצבא האמריקאי. הממשל האמריקאי החל בביצוע התוכנית בחודש אוקטובר, ומעוניין לסיים את ההיערכות עד לחודש ספטמבר 2008. לצורך כך הקצה הממשל כ-500 מיליון דולר.

חברת מגל הישראלית מתמחה בפיתוח של מערכות הגנה אלקטרוניות היקפיות. מערכות של החברה נמצאות בשימושים שונים של מערכת הביטחון הישראלית. האישור שהעניק משרד ההגנה האמריקאי למוצרי החברה מהווה מעין תו תקן, שבעקבותיו יכולה החברה להתמודד במכרזים הקשורים בתוכנית ההגנה ההיקפית של צבא ארה"ב.

מגל נמצאת בשליטת מירה מאג שמחזיקה בכ-42% ממניותיה, והתעשיה האווירית שמחזיקה בכ-12% מהחברה. מגל סיימה את שלושת הרבעונים הראשונים של 2003 עם הכנסות של 41.7 מיליון דולר לעומת 29.6 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. רווחי החברה הסתכמו מתחילת השנה 1.8 מיליון דולר לעומת 1.5 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

מניית מגל עלתה מתחילת החודש בשיעור של 4%, כשמתחילת השנה היא עלתה בכ-40%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully