וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראש היצירתי של זיסר: אלסינט חנכה אקווריום ייחודי במלון בבלגיה בהשקעה של כ-10 מיליון יורו

הרצל לקס

2.11.2003 / 10:37

החברה צופה כי חצי מיליון תיירים בשנה יבואו לצפות באקווריום המציג 223 מיני דגים במלון אסטריד פארק פלאזה; צפוי להניב הכנסות של 5 מיליון יורו בשנה



אלסינט, המוחזקת בשיעור של כ-62% ע"י אלביט הדמיה , חנכה את האקוואריום הענק והייחודי Aquatopia, במלון אסטריד פארק פלאזה בבלגיה, בהשקעה של כ-10 מיליון יורו. החברה מעריכה כי צפויים כ-500,000 מבקרים מדי שנה, שיניבו הכנסות של כ-5 מיליון יורו.



הפרויקט נחנך במעמד הנסיך הבלגי, והוא קומפלקס הכולל אקוואריום ייחודי מסוגו המשתרע על פני 3,500 מ"ר, ומציג 223 סוגים שונים של דגים. מלון אסטריד פארק פלאזה, הכולל את האקוואריום, ממוקם בלב העיר, בסמוך לתחנת רכבת מרכזית וגן החיות של אנטוורפן.



פרויקט זה מהווה חלק ממדיניות הקבוצה לפעול בתחומים של בידור למשפחה כדוגמת מתקני הבידור הנמצאים במרכז ארנה, וכוללים את מתקן ההרפתקאות הייחודי טורנדו ואת יער הגשם.



לאון וייס, מנכ"ל מלון אסטריד פארק פלאזה: "פרויקט מיוחד זה, הנבנה בזמן שיא של תשעה חודשים, הוא בין היפים ביותר באירופה. האקוואריום הענק משתלב עם המגמה העולמית הגוברת של פעילויות בידור ופנאי בלתי שגרתיות. הפרויקט יהווה מקור משיכה מרכזי לתיירים מרחבי אירופה, ויציע סיורים לימודיים למוסדות חינוך".



חברת אלסינט עוסקת בתחום המלונאות והפנאי. אלסינט מתמקדת בבנייה, בתפעול ובניהול של בתי מלון בערים מרכזיות באירופה בסמוך לתחנות רכבת. מלונות החברה פועלים תחת המותג העולמי פארק פלאזה. בבעלות אלסינט קניון ארנה הממוקם במרינה הרצליה. בנוסף, לאלסינט יש אחזקה, בשיתוף חברת טבע, בחברת הביו טכנולוגיה גמידה סל, העוסקת בהכפלת תאי גזע.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully