וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריל לינץ' מרוצים מ"עוד רבעון מרשים" בתרו

הרצל לקס

2.11.2003 / 11:13

מעלים מחיר היעד ל-75 דולר בהמלצת "קנייה". בבית ההשקעות מציינים את הגידול בנתח השוק של תרו במכירות הוואראפין ל-14.8% כמנוע עיקרי בצמיחת ההכנסות

בבית ההשקעות מריל לינץ' מרוצים מביצועי יצרנית התרופות הישראלית תרו . "עוד רבעון מרשים", מגדיר גרגורי גילברט, אנליסט במריל, את תוצאות תרו ומעלה את מחיר היעד למניה ל-75 דולר, הגבוה בכ-16% ממחיר השוק, כשההמלצה נשארת על "קנייה".

ההכנסות של תרו עלו ל-83 מיליון דולר ברבעון לעומת 77 מיליון שחזו במריל, והרווח הנקי הגיע ל-15.7 מיליון דולר, או 53 סנט למניה - סנט אחד מעל הצפי של מריל לינץ'.

הגורם המרכזי לגידול המכירות ברבעון היה נתח השוק הגדל שכובשת תרו בשוק התרופות לדילול דם, שם הגיעה הוואראפין שלה לנתח שוק של 14.8% לעומת כ-7.8% שהחזיקה ברבעון הקודם. גילברט מציין גם את סדרת התרופות ללא מרשם רופא של אליקסור המטפלות בשיעול, אך מעריך כי התרומה היתה צנועה יחסית ויש להמתין עדיין לתוצאות העונה הקרה יותר, כדי להעריך עד כמה יתרמו מוצרי האליקסור לרווחיות החברה.

מחיר היעד החדש של 75 דולר משקף מכפיל של 28 על הרווח החזוי ל-2004. הסיכונים העיקריים אותם מונה גילברט לביצועי החברה הם תחרות גנרית מתגברת לתרופת הלורטיזון, עיכוב אישורים לתרופות חדשות, וגם: המצב המדיני והפוליטי במזרח התיכון. לסיכום מציין גילברט כי מספר אישורים נוספים למוצרים גנריים הכרחיים להמשך העליה במניות החברה בטווח הקצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully