וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמיחה של 30% במכירות האנטנות השטוחות העבירה את מ.ט.י מחשבים לרווח של חצי מיליון שקל ברבעון

הרצל לקס

2.11.2003 / 12:12

ההכנסות עלו ב-20% ל-10.7 מיליון שקל - 7.3 מיליון מהם במגזר האנטנות; הרווח הגולמי ירד ל-32.8% מהמכר; במהלך הרבעון החלה החברה להפיץ אנטנות שטוחות בשוק הסיני



מ.ט.י מחשבים, , המפתחת ומייצרת אנטנות שטוחות, ועוסקת גם בהנדסת מערכות ובייצוג חברות בינלאומיות בתחום האלקטרוניקה, עברה לרווח של חצי מיליון שקל ברבעון השלישי לעומת הפסד בסכום דומה ברבעון המקביל. השיפור בשורה התחתונה התחיל בגידול של 20% בשורת ההכנסות שהסתכמו ברבעון ב-10.7 מיליון שקל, בעיקר בשל גידול הכנסות מגזר האנטנות במ.ט.י שהגיעו ל-7.3 מיליון שקל ברבעון. מכירות מגזר האנטנות כולו עלו ב-30% בשלושת הרבעונים הראשונים של 2003.



הרווח הגולמי של החברה ברבעון הגיע ל-3.5 מיליון שקל שהם 32.8% מההכנסות, ירידה לעומת הרבעון המקביל, המוסברת ע"י החברה במכירת מוצרים בעלי מרווח נמוך יותר בתחום האנטנות וכתוצאה מהחדרת קו מוצרים חדש של חברת האלקטרוניקה רוזנברגר בתחום הנציגויות, שנעשית גם היא במרווח נמוך.







מ.ט.י ממשיכה להוציא על מו"פ כ-10% מהכנסותיה, ואלו הסתכמו ב-1.1 מיליון שקל ברבעון השלישי. המדד השלילי ברבעון יצר הכנסות מימון של 630 אלף שקל כתוצאה מעודף הון עצמי על רכוש קבוע.



במהלך הרבעון החלה החברה בייצור והפצה לשוק הסיני בו היא רואה את עיקר פעילותה בשנים הבאות. האנטנות השטוחות של מ.ט.י נבחנו והוזמנו ע"י ספקית התקשורת צ'יינה קומוניקיישנס, ספקית מרכזית בשוק הסיני, וע"י ZTE, אינטגרטור גדול בשוק הסיני. מ.ט.י נשלטת בידי משפחת בורוביץ', המחזיקה בה כ-40%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully