וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריל לינץ': רכישת סיקור תביא להאצת הכניסה של טבע לשוק בתי החולים בארה"ב

ניצן כהן

2.11.2003 / 12:28

מריל לינץ' מותיר את המלצתו לטבע על "קנייה"; טבע תשתמש בקופת המזומנים שלה או ביתרות אשראי בלתי מנוצלות למימון חלק המזומנים של העסקה



בעקבות ההודעה של טבע על רכישת חברת התרופות סיקור, מותירים כלכלני מריל לינץ' את המלצתם למניית טבע ללא שינוי על "קנייה". בבית ההשקעות מציינים בחיוב את רכישת החברה האמריקאית, ומעריכים שהרכישה תביא להאצת הכניסה של טבע לשוק בתי החולים בארה"ב "בדרך איכותית".



במריל לינץ' מציינים כנתון חשוב את ההערכות של מנהלי טבע שהרכישה של סיקור תביא כבר בשנה הבאה לתוצאה חיובית בשורה התחתונה של החברה המאוחדת.



טבע רכשה, כאמור, את סיקור בעסקה משולבת של החלפת מניות ומזומן. בעלי המניות בסיקור יקבלו עבור מניה 16.5 דולר במזומן ו-0.1906 מניות של החברה המאוחדת. העסקה משקפת רכישת מניית סיקור ב-27.5 דולר, שהם כ-3.4 מיליארד דולר. לאחר השלמת העיסקה, יחזיקו בעלי המניות בסיקור 7% ממניות החברה המאוחדת על בסיס דילול מלא. במריל לינץ' מציינים שטבע תשתמש בקופת המזומנים שלה או ביתרות אשראי בלתי מנוצלות למימון חלק המזומנים של העסקה.



לסיכום, מציינים האנליסטים בבית ההשקעות, כי הם אינם חוששים לשיעורי הצמיחה המשמעותיים של טבע לאחר הרכישה, וזאת למרות שטבע עצמה צומחת בשיעורים גבוהים יותר מסיקור. השילוב של שתי החברות עשוי להביא לשיעורי צמיחה עתידיים גבוהים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully