וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלשיך דחתה בקשת דיסקונט להכריז על שמואל רובננקו כפושט רגל בשל אי תשלום אגרה ע"י הבנק

אמיר הלמר

2.11.2003 / 12:54

דיסקונט טוען כי רובננקו חייב לבנק 6.2 מיליון שקל; היקף חובותיו של רובננקו מוערך בכ-50 מיליון שקל



שופטת ביהמ"ש המחוזי בתל אביב, ורדה אלשיך, דחתה את בקשת בנק דיסקונט להכריז על הקבלן שמואל רובננקו כפושט רגל, וזאת מטעמים טכניים שהבנק לא הגיש את הבקשה למשרדי הכנ"ר ולא שילם בעבורה את האגרה המתאימה.



אלשיך לא קיבלה את טענת הבנק כי לא ניתן לפתוח בימים אלו תיקים בכנ"ר, וקבעה כי אין מניעה שכזו. אלשיך הוסיפה כי היא לא מוצאת להיעתר לבקשת הבנק במיוחד לאור זאת שעילתה של בקשת הכינוס שהגיש דיסקונט ידועה מזה מספר חודשים.



דיסקונט פנה בסוף השבוע לביהמ"ש המחוזי בתל אביב באמצעות עו"ד יוסף מולאור בבקשה להורות על כינוס נכסיו של רובננקו ולהכריז עליו כעל פושט רגל.



דיסקונט טוען בבקשה כי רובננקו חייב לו באופן אישי כ-6.2 מיליון שקל. הבנק הגיש זה לא מכבר תביעה כנגד רובננקו בבית המשפט המחוזי בתל אביב, ורובננקו הגיש במסגרת התביעה בקשת רשות להתגונן שטרם הוחלט בה.



עוד נטען בבקשה כי במהלך הקפאת ההליכים של החברות שבשליטת רובננקו, ובהן החברה הציבורית רובננקו שמואל אחזקות, ביקש רובננקו כי ביהמ"ש המחוזי יאשר במסגרת הליכי ההקפאה של החברה לכנס אסיפות נושים "אישיות" בעניין חובותיו האישיים.



את הבקשה הגיש בשם רובננקו עורך דינו עמי אסנת. במסגרת הבקשה הוערכו חובותיהם האישיים של בני הזוג רובננקו בכ-50 מיליון שקל.



אלשיך דחתה את בקשתו של רובננקו לכינוס אסיפות נושים אישיות במסגרת הליכי ההקפאה של החברה הציבורית, וקבעה כי המסלול הנכון ללכת בו הוא מסלול פקודת פשיטת הרגל "ואין כל קיצורי דרך אחרים".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully