וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמול סהר: ריטליקס צפויה להציג ברבעון הרביעי הכנסות של למעלה מ-27 מיליון דולר; תרוויח השנה 8.6 מיליון דולר

אלי דניאל

2.11.2003 / 13:25

שני החוזים עליהם תודיע החברה בחודשים הקרובים עשויים להגדיל ההכנסות ב-6 עד 7 מיליון דולר בשנים הקרובות; מותיר המלצת "החזק" למניה תוך העלאת מחיר היעד ל-17 דולר - 12% מתחת למחיר השוק



בית ההשקעות גמול סהר מפרסם הבוקר עדכון להמלצתו למניית ריטליקס , וזאת לאחר שהחברה פירסמה בשבוע שעבר את תוצאותיה לרבעון השלישי של שנת 2003. האנליסט שחר ברנר מותיר למניה המלצת "החזק" תוך שהוא מעלה את מחיר היעד ל-17 דולר למניה - 12% מתחת למחיר המניה בשוק.



להערכת ברנר, שני החוזים עליהם צפויה החברה להודיע במהלך החודשים הקרובים עשויים להגדיל את הכנסותיה של ריטליקס ב-6 עד 7 מיליון דולר בשנים הקרובות. כמו כן, העובדה שהכנסות ממכירת רשיונות הוסטו למחצית השנייה של השנה צפויה להביא לכך ששיעור הרווחיות הגולמית במחצית זו, יגיע ל-69%-70%.



בגמול סהר צופים שריטליקס תסיים את שנת 2003 עם הכנסות בהיקף של 94 מיליון דולר המשקפות צמיחה של כ-23% בהשוואה להכנסות שנת 2002. משמעות תחזית זו היא שבבית ההשקעות סבורים כי החברה תשיג ברבעון הרביעי הכנסות של למעלה מ-27 מיליון דולר, וזאת לאחר שבשלושת הרבעונים הראשונים של השנה הושגו הכנסות מצטברות בהיקף 66.4 מיליון דולר.



על פי תחזיתו של ברנר, ריטליקס תסיים את השנה הנוכחית עם רווח תפעולי של כ-11.3 מיליון דולר ורווח נקי של כ-8.6 מיליון דולר. באשר לשנה הבאה, הרי שהחברה צפויה להציג בה רווח נקי של 11 מיליון דולר במחזור הכנסות של 108 מיליון דולר.







ברנר, אשר מתייחס למצב הקיים בתחום ההשקעות בטכנולוגיית מיד בענף רשתות המזון - תחום הפעילות המסורתי של החברה, מציין כי הצורך במערכות מחשוב מתקדמות הוא קריטי להתייעלות תפעולית של רשתות השיווק. לדבריו, היעד המרכזי שמערכת מחשוב ברשת צריכה להשיג הינה חיסכון בעלויות, וזאת באמצעות הגדלת התפוקה לעובד ושיפור ביעילות שרשרת האספקה. וכך, אם בעבר רכשו הרשתות הקמעונאיות את החומרה והתוכנה מיצרן אחד, הרי שכיום מוצרים אלה ניתנים לרכשים בנפרד, ומצב זה מאפשר לריטליקס להתמודד בהצלחה מול ענקי המחשוב כדוגמת IBM ו-NCR.






טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully