וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול רייכמן יתחרה מול גולדמן סאקס ומורגן סטנלי על רכישת קאנארי וורף

סוכנויות הידיעות

2.11.2003 / 14:48

טרם הוברר האם היזם היהודי-קנדי יצליח לגייס את המימון הנדרש כדי להגיש הצעת רכש מתחרה לחברת הנדל"ן הבריטית



פול רייכמן, מייסד ויו"ר קאנארי וורף, צפוי להתחרות מול בנקי ההשקעות גולדמן סאקס ומורגן סטנלי על רכישת השליטה בחברת הנדל"ן הבריטית.



היזם היהודי-קנדי מחזיק ב-7% ממניות קאנארי וורף, שהקימה את המרכז הפיננסי של לונדון על גדות נהר התמזה, הכולל את הבניין הגבוה בבריטניה, והוא בעל אופציות המאפשרות לו לרכוש 7% נוספים ממניות החברה.



רייכמן אמר בשבוע שעבר כי בכוונתו לגבש קונסורציום של משקיעים במטרה להגיש הצעת רכש לחברה, במידה שאף אחת מהצעות הרכש לא תהיה גבוהה ממחיר של 300 פני למניה.



ביום שישי הסכימו דירקטורים בלתי תלויים של קאנארי וורף להצעת רכש של מורגן סטנלי לפי מחיר של 255 פני למניה. עם זאת, טרם הוברר האם רייכמן יצליח לגייס את המימון הנדרש כדי להגיש הצעת רכש מתחרה.



קאנארי (סימול CWG.L), אשר עם סגירת המסחר בבורסת לונדון ביום שישי נסחרה במחיר של 234 פני, נסחרה בעבר במחיר של כ-600 פני, אולם נפלה בצורה חדה במהלך השנה וחצי האחרונה. עם זאת, לאחרונה נרשמו עליות במחיר המניה על רקע המרוץ לרכישתה.



קאנארי הוקמה בתחילת שנות ה-80 בידי חברת הנדל"ן אולימפיה אנד יורק של האחים רייכמן, אך כתוצאה מהמיתון שפקד את בריטניה בראשית שנות ה-90 פשט הפרויקט את הרגל, והשליטה עליו עברה לידי הבנקים. מאוחר יותר רכשו האחים רייכמן, יחד עם משקיעים נוספים, בהם בני שטיינמץ, את החברה מן הבנקים, והנפיקו אותה בבורסת לונדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully