וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התמחרות חדשה על מור בייקרס: אסם הציעה בביהמ"ש לרכוש את מניות החברה בכ-4 מיליון שקל

אמיר הלמר

2.11.2003 / 14:40

ביהמ"ש הורה על קיומה של התמחרות חדשה לאחר ש"נטו" זכתה בקודמת כשהציעה לרכוש את הציוד של החברה תמורת 3 מיליון שקל



שופט ביהמ"ש המחוזי בתל אביב, גדעון גינת, מינה היום את עו"ד חנית נוב כמפרקת הזמנית של חברה פוד ספייס כפר תבור - החברה האם של חברת מור בייקרס כפר תבור מקבוצת פוד קלאב. מור בייקרס מצויה בהליכי כינוס נכסים.



מינויה של נוב כמפרקת זמנית הינו לצורך קיומה של התמחרות חדשה למכירת חברת מור בייקרס הפועלת בתחום מוצרי המאפה הקפואים.

ההחלטה לקיים התמחרות חדשה עלתה לאחר שבדיון שהתקיים לפני כשבוע לאישור מכירת נכסי מור בייקרס לחברת נטו מקבוצת מאיר עזרא תמורת כ-3 מיליון שקל העלתה אסם הצעה חדשה לפיה היא תרכוש את החברה כולה תמורת כ-4 מיליון שקל בכפוף לביצוע הסדר נושים בחברה.



מאחר ומדובר בהצעה חדשה ושונה במהותה - מכירת מניות החברה על ידי חברת האם ומאחר ומדובר בסכום גבוה משמעותית מזה שהציעה "נטו" ואך כפופה לקיומו של הסדר נושים בחברה שתאפשר לנושים הבלתי מובטחים של החברה לקבל חלק מחובם, הורה ביהמ"ש לנוב, המשמשת גם ככונסת הנכסים של מור בייקרס, לקיים התמחרות במתווה חדש של מכירת החברה.



לשם ביצוע המכירה ביקשה נוב להתמנות כמפרק הזמנית של החברה האם ובקשתה בתקבלה היום. לאור זאת ההתמחרות לרכישת החברה תתקיים ב-10 לנובמבר כאשר לעת לא ברור האם "נטו" תגיש הצעה משלה לרכישת החברה.



יש לציין כי הצעתה של אסם כוללת התחייבות לרכוש את נכסי החברה תמורת כ-3.1 מיליון שקל וזאת במידה ולא ניתן יהיה לבצע הסדר נושים בעת רכישת החברה. חובותיה של מור בייקרס מוערכים בכ-17 מיליון שקל מתוכם כ-6 מיליון שקל לבנק דיסקונט.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully