וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ART תמכור תוכנת זיהוי קול ל-GVC הטייוואנית

6.3.2001 / 14:30

על פי הערכות החברה, תייצר העסקה הכנסות בהיקף של מיליוני דולרים בשנתיים הקרובות

שירות TheMarker.com
ltpgt
חברת ארט טכנולוגיות זיהוי (ART), המספקת פתרונות תוכנה מתקדמים לזיהוי קול וכתב לשוק מכשירי הקצה הסלולריים, הודיעה היום על חתימת חוזה עם חברת האלקטרוניקה הטייוואנית GVC. במסגרת ההסכם יסופק ל-GVC רישיון לשילוב ה-smARTspeak, טכנולוגיית זיהוי הקול של ART, במכשירי הטלפון הסלולריים שמתוצרתה.
lt/pgt

ltpgt
GVC תשלם מחיר של קצת פחות מדולר אחד לכל מכשיר סלולרי שבו תשולב הטכנולוגיה של ART, ולפי ההערכות היא תייצר כמה מיליוני טלפונים בשנתיים הקרובות, כך שלחברה הישראלית צפויה הכנסה של כמה מיליוני דולרים.
lt/pgt

ltpgt
ה-smARTspeak, שאמור להתאפיין ביכולת זיהוי מדויקת, מהירה וחסינה לרעשי רקע, מאפשר חיוג ספרתי קולי וכן פיקוד ושליטה קוליים על פונקציות שונות של המכשיר. העסקה יצאה לפועל בעקבות הסכם שיתוף פעולה ושיווק משותף שיש לארט עם חברת Optimay-Lucent, שתספק חלק מהתשתית הטכנולוגית לטלפונים של GVC.
lt/pgt

ltpgt
GVC מייצרת ומשווקת מגוון רחב של מוצרים בתחום הטלפונים הסלולריים בטכנולוגיות GSM ו-CDMA, וכן מחשבים אישיים ונישאים, ציוד היקפי ורכיבים.
lt/pgt

ltpgt
ארט נוסדה ב-1990 ולזכותה רשומים יותר מ-40 פטנטים. על לקוחותיה נמנות חברות כמו אייסר, Hutel, מוטורולה, Franklin, פיליפס, Casio, סמסונג, Maxon, סימנס, וOptimay-Lucent.
lt/pgt

ltpgt
בין בעלי המניות של ארט ניתן להזכיר את אינוונטק , וריטאס ויורופאנד הישראליות, בנק ההשקעות היפאני נומורה, קרדיט סוויס ו-H&Q. החברה מעסיקה כ-70 עובדים במשרדיה בתל אביב.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully