וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא ויוונדי: החברה תשתלב בפרויקטים בישראל בהיקף של 4-3 מיליארד דולר

עמירם כהן

3.11.2003 / 8:50

נשיא החברה, פרגליו, אמר את הדברים לקראת ביקורו בישראל בשבוע הבא; מדובר בפרויקטים בתחומי המים, האנרגיה והתחבורה; חלקה של ויוונדי בהשקעות עשוי להסתכם במאות מיליוני דולרים



ויוונדי תשתלב בחמש השנים הבאות בפרויקטים בישראל בהיקף של 4-3 מיליארד דולר - כך אמר נשיא חברת המים ואיכות הסביבה הבינלאומית ויוונדי, הנרי פרגליו, לקראת ביקורו בישראל בשבוע הבא. מדובר בפרויקטים בתחומי המים, האנרגיה והתחבורה; חלקה של ויוונדי בהשקעות עשוי להסתכם במאות מיליוני דולרים.



פרגליו ייפגש בעת ביקורו בישראל עם ראשי המדינה והמשק, ובהם ראש הממשלה אריאל שרון, שר האוצר בנימין נתניהו ושר התשתיות יוסף פריצקי.



ויוונדי, ששינתה באחרונה את שמה לוואוליה, נוסדה בצרפת לפני 150 שנה; החברה פועלת ב-109 מדינות ומעסיקה 302 אלף עובדים. המכירות שלה הסתכמו ב-30 מיליארד יורו ב-2002.



ויוונדי היא אחת משתי הקבוצות המובילות בעולם בפיתוח מקורות מים, התפלת מים, טיהור מים וטיפול בפסולת על כל צורותיה. כמו כן פעילה הקבוצה בהקמת מערכות אנרגיה והקמה והפעלה של מערכות תחבורה יבשתיות. ויוונדי שותפה עם חברות ישראליות בפרויקטים של תפלת מים, תחבורה ופסולת בהיקף של מיליארד דולר.



ויוונדי שותפה בקבוצה שזכתה בהקמה והפעלה של מתקן ההתפלה באשקלון. כמו כן שותפה ויוונדי בקבוצה שזכתה במכרז להקמה והפעלה של הרכבת הקלה בירושלים וזכתה במכרז להפעלת קווי התחבורה הציבורית בטבריה ובאשדוד. ויוונדי נותנת שירותי איכות סביבה ל-45 רשויות מקומיות בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully