וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריטליקס מודיעה על מיזוג בין החברה הבת האמריקאית C-StoreMatrix ובין חברת RMX

6.3.2001 / 15:36

ריטליקס לא מסרה את השווי הכספי של עסקת המיזוג, אולם אמרה כי תחזיק בחלק מהונה של החברה הממוזגת, לפי חלקה ב-C-StoreMatrix

גתית פנקס
ltpgt
חברת ריטליקס (לשעבר פוינט אוף סייל), הנסחרת בבורסת תל אביב ובבורסת הנאסד"ק לפי שווי של 135 מיליון דולר, הודיעה היום כי חתמה על הסכם עקרונות למיזוג פעילות החברה הבת האמריקאית שלה, C-StoreMatrix, עם חברת Retailers ( RMX Market Exchange) .
lt/pgt

ltpgt
לדברי ריטליקס, המיזוג ייצור זירת מסחר מקוון אחת, שתשרת את מגזר חנויות הנוחות האמריקאי כולו, שהיקף המסחר בו מוערך כיום בכ-234 מיליארד דולר בשנה. זירת המסחר המשולבת תציע לחנויות הנוחות גישה מקוונת למידע ולשירותי תוכנה לניהול הרשתות ושרשרת האספקה.
lt/pgt

ltpgt
במסגרת הסכם המיזוג, ריטליקס תחזיק בחלק מהונה של החברה החדשה - סכום שלא הסגירה - לפי ערך חלקה בחברת C-StoreMatrix. יצויין כי ריטליקס מחזיקה ב-25% מהון מניות חברת C-StoreMatrix.
ltbrgt
lt/bgtבשורות טובות ליצרנים, קמעונאים וסיטונאיםltbgt
חברת C-StoreMatrix היא מיזם ה-ASP של ריטליקס, שבהקמתו השתתפו חברת הענק האמריקאית, I2 Technlologies, המתמחה בפיתוח פלטפורמות מסחר אלקטרוני; וה-NACS, הארגון המאגד בתוכו למעלה מ-77 אלף חנויות נוחות ברחבי ארה"ב, שפוטנציאל המכירות השנתי שלהן עולה על 500 מיליארד דולר.
lt/pgt

ltpgt
חברת RMX נוסדה על ידי תאגיד Chevron, חברת McLane ואורקל . מאוחר יותר השקיעה ב-RMX חברת פיליפ מוריס.
lt/pgt

ltpgt
בארי שקד, מנכ"ל ויו"ר ריטליקס, אמר כי "המיזוג בין C-StoreMatrix ו-RMX מבשר טובות ליצרנים, לקמעונאים ולסיטונאים בארה"ב". הוא הסביר כי כעת הגופים המובילים בפיתוח פתרונות טכנולוגיים מבוססי אינטרנט לשרשרת האספקה מוצבים בחזית אחת, לטובת המגזר.
lt/pgt

ltpgt
"מניע עיקרי למיזוג היה רצון שחקני המפתח בענף, ביניהם יצרנים, ספקים ורשתות שיווק, לפעול בזירת מסחר פתוחה אחת. מבחינה מעשית, הזירה החדשה תפיק תועלת משיתוף משאבים וחסכון בכפל הוצאות תפעול ופיתוח", הסביר.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully