וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת כליל יופי ממתגת את בגדי הים של פילפל בהשקעה של 4.5 מיליון שקל

6.3.2001 / 15:36

לדברי מנכ"ל החברה, הליך המיתוג נועד לסייע לפילפל להתמודד בשוק עם כניסת מותגים חדשים

נורית שר
ltpgt
חברת כליל יופי, מייצרת ומשווקת פילפל, משקיעה 4.5 מיליון שקל למיתוג בגדי הים של החברה. במסגרת זו תתווסף האות "P" על כל בגדי הים.
lt/pgt

ltpgt
לדברי אמיר הברפלד, מנכ"ל חברת כליל יופי: "בכדי לחזק את פילפל עם כניסתם של מותגים אחרים לשוק בישראל, החליטה החברה לנקוט במהלך שיווקי שונה מהמתחרים בעזרת תוספת האות 'P' לבגדי הים. התוסף משמש הן כאקט פרסומי והן כאביזר אופנתי".
lt/pgt

ltpgt
פלפל פונה לצעירות בגילאי 19-13. בשוק זה 2 מתחרים מרכזיים - טנג'לו וקוברה. 2 מתחרים חדשים בשוק הם פייפליין (גם הוא של כליל יופי) וקדס.
lt/pgt

ltpgt
כליל יופי החלה לאחרונה בהחדרת המותג החדש פייפליין והשקיעה בהחדרתו לשוק כ-6 מיליון שקל. פייפליין פונה לנערות בגילאי 25-14, ועתיד, לדברי סמנכ"ל כליל יופי, גיל פלד, לתפוס נתח שוק של 20% כבר בשנת פעילותו הראשונה.
lt/pgt

ltpgt
גם חברת רולטיים, נציגת סווטש בישראל, הודיעה היום כי לקראת הקיץ תתחיל לשווק בגדי ים לצעירות בארץ.
lt/pgt

ltpgt
לקראת תהליך המיתוג החדש יוצאת כליל יופי בקמפיין בהשקעה של כ-4.5 מיליון שקל. הפרסום נעשה באמצעות משרד הפרסום אופטימום וכולל קטלוג בכיכובן של יעל בר זוהר, בר רפאלי וגרייס מוזס.
lt/pgt

ltpgt
בנוסף מעלה החברה קמפיין מודעות בעיתונות הארצית, במגאזינים ובעיתוני נוער, וכן מסע קד"מ רחב שיופק בכלילי יופי. הקמפיין יעלה במהלך חודשי הקיץ לתקופה של 3 חודשים.
lt/pgt

ltpgt
קבוצת כליל יופי מחזיקה ב-65% משוק בגדי הים הכללי בארץ, והיא מייצרת ומשווקת את המותגים פילפל ופייפליין - לבנות נוער, פילפלון - לילדים, טורקיז פילפל וגדעון אוברזון.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully