וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר חברה למכוניות ומשאיות בע"מ זכתה במכרז מנהל הרכב הממשלתי לאספקת משאיות רנו בכל קטגוריות המשקלים

TheMarker

3.11.2003 / 9:57

המכרז תקף לשנתיים עם אופצייה לשנתיים נוספות, והיקפו הכספי עשוי להגיע לכ-4 מיליון שקל בכל שנה



מאיר חברה למכוניות ומשאיות בע"מ, המייבאת ארצה את משאיות רנו זכתה במכרז מנהל הרכב הממשלתי, על פיו ירכשו כל הגופים הממשלתיים משאיות רנו בכל קטגוריות המשקל החל מ-9.5 טון ומעלה. הלקוחות הרוכשים משאיות באמצעות המכרז הנם גופים ממשלתיים הכוללים בין השאר את משטרת ישראל, השב"ס והרשויות מקומיות.



היקף המכרז עשוי להגיע לכ-4 מיליון שקל בכל שנה, ויכלול מכירתן של עשרות משאיות מדגמים שונים. המכרז תקף לשנתיים עם אופציה להארכה לשנתיים נוספות. דגמי משאיות רנו שנכללו במכרז כוללים את המידלום, הפרימיום והקראקס.



מאיר חברה למכוניות ומשאיות מייבאת ארצה את משאיות רנו החל משנת 2001. בין דגמי המשאיות אותן מייבאת החברה ניתן למנות את המסקוט ואן, מידלום לחלוקה עירונית, פרימיום ומגנום לחלוקה והובלה למרחקים ארוכים ודגם הקראקס המיועד לעבודות מוניציפליות תובעניות.



עוד עוסקת חברת מאיר ביבוא ושיווק כלי הרכב: וולוו, יגואר, הונדה רכבים ואופנועים. החברה מחזיקה בבעלות משותפת עם וולוו שבדיה במפעל מרכבים לייצור מרכבי אוטובוסים, במניות השליטה של חברת הרץ קשר רנט א קאר, אוטו סנטר, חברת קווים תחבורה ציבורית בע"מ, ובחברת הביטוח הפניקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully