וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם כועסים על ענבר

הדר חורש

2.11.2003 / 8:23

דורית ענבר מסיימת ארבע שנות כהונה סוערות. מנכ"ל חברות הכבלים מחרים אותה; המשנה ליועץ המשפטי מותחת ביקורת פומבית; הממונה על ההגבלים העסקיים חורק שיניים; שר התקשורת מידר, וצופי הספורט ממורמרים. ענבר מודה חלקית





אחת ההצלחות הגדולות של מועצת הכבלים היתה המכרזים על הערוצים הייעודיים. הערוצים, שפונים לפלחי אוכלוסייה קטנים, אמורים להתקיים מפרסום. בינתיים הם מתקשים לעשות זאת. ההצלחה העיקרית היא הערוץ ברוסית, ישראל פלוס, שמשדר במתכונת מלאה חרף הפסדי העתק שהוא צובר. ערוץ המוסיקה החדש משדר במתכונת צנועה יחסית. המכרז על ערוץ החדשות הושלם, אך קשיים כלכליים ומחלוקות בין השותפים מעכבים עלייתו לאוויר. כרגע נראה כי הסיכוי להשקת השידורים נמוך מאוד.



למרות ההפסדים, רואה ענבר בישראל פלוס, הצלחה גדולה של המועצה, והיא פועלת במרץ כדי לצמצם את התחרות מצד ערוצים המשודרים מרוסיה ומכוונים לאוכלוסייה המקומית.



"כל ערוץ טלוויזיה מפסיד בשנותיו הראשונות, ואיש לא התכוון שהערוץ הרוסי ירוויח. כשהערוץ קם ניבאו לו רעות, וחששו שהוא יהפוך לערוץ פרטי שישרת את האינטרסים של בעלי ההון המעורבים בו", אומרת ענבר. "זה לא קרה. הערוץ משדר חדשות מקצועיות המופקות על ידי ערוץ 2, ומספק שירות מצוין לאוכלוסיית העולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully