וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צו הקפאת הליכים לקיבוץ מצובה; היקף החובות - 53 מיליון שקל

בן-ציון ציטרין

3.11.2003 / 10:57

מטרת צו הקפאת ההליכים והסדר הנושים שיוצע היא לאפשר מכירת המפעל כעסק חי במחיר סביר ולאפשר לקיבוץ להמשיך לתפקד ולדאוג למחייתם של החברים, ואף לשלם במשך הזמן את חובותיו



בית המשפט המחוזי בחיפה, בראשות השופטת בלהה גילאור, הוציא בשבוע שעבר צו הקפאת הליכים נגד קיבוץ מצובה והשותפות שבבעלותה, אריגי מצובה; זאת, לפי בקשה שהוגשה על ידי עו"ד מייק קנט, ממשרד קנט את רכס בעפולה, שייצג את הקיבוץ והשותפות. כמו כן מינה בית המשפט את רו"ח גדעון להבי כנאמן לתקופה של 45 ימים.לקיבוץ ולשותפות חובות בסך כ-53 מיליון שקל ועקב קריסתו של המפעל, אריגי מצובה, קיים חשש לקריסה כלכלית של הקיבוץ, שהוא השותף העיקרי במפעל. הנושים העיקריים הם הבנקים פועלים ובינלאומי.



קיבוץ מצובה, שנמצא בגליל המערבי, הוקם בשנת 1940 ונמנה עם יישובי קו העימות. כיום הוא מונה 196 חברים ו-175 ילדים. מפעל אריגי מצובה, שהוקם בשנת 1949, הוא קורבן נוסף של משבר ענף הטקסטיל. אם הקיבוץ לא יגיע להסדר נושים מתאים, לא ניתן יהיה למכור את המפעל כעסק חי והקיבוץ לא יוכל לתמוך בחבריו ולדאוג למחייתם. מטרת צו הקפאת ההליכים והסדר הנושים שיוצע היא לאפשר מכירת המפעל כעסק חי במחיר סביר ולאפשר לקיבוץ להמשיך לתפקד ולדאוג למחייתם של החברים, ואף לשלם, במשך הזמן את חובותיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully