וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניה סיבוס ופרידמן חכשורי הסכימו על יישוב הסכסוך הכספי באמצעות גישור

אסף ברגרפרוינד

3.11.2003 / 11:07

הצדדים הגיעו להסכמה בעת דיון בביהמ"ש המחוזי בתל אביב בבקשה של דניה סיבוס, להטיל עיקול בסך 5 מיליון שקל על חשבונות ונכסים של פרידמן חכשורי ובעליה



חברות הבנייה דניה סיבוס ופרידמן חכשורי, הגיעו אתמול להסכמה - לנסות וליישב את הסכסוך הכספי ביניהן בנוגע לפרויקט הבנייה בשכונת עזרא בתל אביב, באמצעות גישור.



הצדדים הגיעו להסכמה בעת דיון בביהמ"ש המחוזי בתל אביב בבקשה של דניה סיבוס, להטיל עיקול בסך 5 מיליון שקל על חשבונות ונכסים של פרידמן חכשורי ובעליה, הקבלן ישעיהו חכשורי.



הצדדים הסכימו כי ייעשה ניסיון ליישב את הסכסוך באמצעות הליך גישור שיתקיים בפני מהנדס. שופט ביהמ"ש המחוזי בתל אביב, אילן שילה, קיבל את בקשתם ודחה את הדיון בבקשת דניה סיבוס בשבועיים, כדי לאפשר לצדדים למצות את הליך הגישור.



הרקע למחלוקת בין הצדדים הוא הסכם שנחתם לפני שנה, ובו התחייבה דניה סיבוס לבנות עבור פרידמן חכשורי שני מגדלי מגורים בני 80 יחידות דיור בשכונת עזרא בתל אביב; הפרויקט מוערך ב-30 מיליון שקל.



דניה סיבוס טענה בבקשה כי החלה בביצוע העבודות בפרויקט. בבקשה נטען עוד כי אף שפרידמן חכשורי לא עמדה בהתחייבויותיה, על פי ההסכם, ולא שילמה את התמורה בגין העבודות, לא חדלה דניה (עד לאחרונה) מביצוען. פרידמן חכשורי טענה באמצעות עו"ד יהושע קליינמן, כי מדובר בבקשת סרק, שמטרתה להפעיל לחץ על החברה לשלם כספים שאינם מגיעים לדניה סיבוס.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully