וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת ורדינון משקיעה 225 אלף דולר בהרחבת רשת החנויות שלה; שוקלת כניסה לתחום בגדי הילדים

סיון קלינגבייל

3.11.2003 / 11:52

אורי ורדינון, מנכ"ל החברה: תוקם רשת נפרדת לילדים בכדי לשמור על רשת ורדינון כרשת המתמחה בטקסטיל בית בלבד; שוק בגדי הילדים מוערך בכמיליארד שקל בשנה



רשת ורדינון השקיעה 225 אלף דולר בפתיחת 3 חנויות חדשות. החברת מפעילה רשת של 22 חנויות המתמחה בטקסטיל לבית. לדברי אורי ורדינון, מנכ"ל החברה, בכוונת החברה להרחיב את רשת חנויות טקסטיל הבית שלה, ולדברי ורדינון היא תפתח כ-5 חנויות חדשות ב-2004, והמטרה היא להגיע לפריסה של כ-40 חנויות עד 2006.



לדברי ורינון, החברה בוחנת אפשרות להקמת רשת חנויות אשר תתמחה בטקסטיל וביגוד לילדים. ורדינון אומר כי מבדיקות שערכה החברה עולה כי השם ורדינון נקשר באופן טבעי לבגדי ילדים ובנוסף יש התאמה בין הלקוחות אשר רוכשים מצעים ללקוחות אשר רוכשים בגדי ילדים.



קבוצת גולף אנד קו, המתחרה העיקרית של רשת ורדינון, עמדה כבר לפני שנים על הסינרגיה בין רכישת בגדי ילדים לרכישת טכסטיל לבית. בחנויות גולף אנד קו מוצגת קולקציית בגדי הילדים והתינוקות של גולף. לפני מספר חודשים אמר מנכ"ל הקבוצה, דודי ברסלר, כי הקבוצה בוחנת אפשרות לפתיחת חנויות מתמחות לבגדי ילדים.



ורדינון אומר כי הרשת תקים רשת נפרדת לילדים בכדי לשמור על רשת ורדינון כרשת המתמחה בטקסטיל בית בלבד. שוק בגדי הילדים מוערך בכמיליארד שקל בשנה. ההערכות הן כי 40% מהמכירות נעשות בשוק המאורגן, כלומר ברשתות השיווק, וכ-60% בשווקים הפתוחים. הרשתות שפועלות בתחום הן פוקס המפעילה 29 חנויות, הוניגמן המפעילה כ-20 חנויות; שילב, המפעילה 32 חנויות, הודיעה באוגוסט כי היא מתכוונת לפתוח חנויות המתמחות בבגדי ילדים וצעצועים. בתחום פועלות גם קדס קידס, סולוג, סריגמיש וקבוצת סקאל שפתחה בחנות מתמחה לילדים בקניון ארנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully