וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומי קארד הגישה בקשה לצו מניעה כנגד הסכם בין סל-טיים לישראכרט

אמיר הלמר

3.11.2003 / 14:01

סל-טיים שבבעלות סטור אליינס מפעילה יישום לטעינת טלפונים סלולארים; לאומי קארד טוענת כי נכרת בינה לבין סל-טיים הסכם מחייב ממנו חזרה סל טיים יומיים לפני המועד לחתימתו



לאומי קארד, חברת כרטיסי האשראי של בנק לאומי , פנתה היום לבית המשפט המחוזי בתל אביב, בבקשה להוצאת צו מניעה זמני כנגד הסכם ההתקשרות בין חברת סל-טיים וישראכרט - חברת כרטיסי האשראי של בנק הפועלים .



הבקשה לצו מניעה הוגשה באמצעות עוה"ד יחיאל כשר ובני לרנר, ממשרד פרופ' יובל לוי ושות', במסגרת תביעה לסעד הצהרתי, הקובע כי בין לאומי קארד לבין סל-טיים נכרת הסכם מחייב, ועליה לפעול בהתאם לו.



סל-טיים (CellTime) היא חברה פרטית בבעלות חברת סטור-אליינס (מקבוצת ריטליקס), חברת ליפמן וחברת דאי טלקום (מקבוצת פולאר) - בחלקים שווים. סל-טיים פיתחה יישום לטעינת "זמן אוויר" במכשירי טלפון סלולריים, המבוססים על טעינה מראש, כאשר הטעינה מבוצעת בבתי עסק שונים והחיוב נעשה באמצעות חברת כרטיסי האשראי.



בבקשה טוענת לאומי קארד כי בעקבות מו"מ אינטנסיווי שנוהל במשך ארבעה חודשים, בינה לבין סל-טיים, הוחלפה ביום 9 באוקטובר הטיוטה האחרונה של הסכם, תוך הסכמה בין הצדדים כי מדובר בנוסח אחרון לחתימה.



בבקשה נטען עוד, כי לאחר שהוסדרה מחלוקת אחרונה בעניין טיוטה זו, נקבע כי ביום 22 באוקטובר ייערך טקס חתימת ההסכם במשרדי יו"ר הדירקטוריון של לאומי קארד, יונה פוגל, בבנק לאומי.



עוד נטען בבקשה, כי יומיים בלבד לפני מועד החתימה, הודיע מנכ"ל סל-טיים איתן פרנס לבצלאל לבנה, המשנה למנכ"ל לאומי קארד, כי חברת ישראכרט פנתה אליה מיוזמתה, והציעה לה תנאים עסקיים משופרים מהתנאים שהוסכמו בין החברה לבין לאומי קארד. לאור זאת, נטען בבקשה, ביקש פרנס כתנאי לחתימה, כי לאומי קארד תשפר את הצעתה ותשווה אותה להצעת ישראכרט.



בבקשה נטען כי לאומי קארד החליטה שלא להיענות לתכתיב של סל-טיים, ודרשה לקיים את ההסכם, ובעקבות זאת הודיע פרנס ללאומי קארד, כי החברה תחתום הסכם עם ישראכרט.



לאור זאת, טוענים באי כוחה של לאומי קארד, כי סל-טיים, אשר מנעה שלא בתום לב את חתימתו הפורמלית של ההסכם עם לאומי קארד, מנועה מלכפור בתוקף ההסכם, וכי חתימתה על הסכם עם ישראכרט מהווה הפרה של ההסכם ופעולותיה של ישראכרט מהוות עוולה של גרם הפרת חוזה. טרם הוגשה תגובת המשיבים.



יש לציין כי לפני ימים אחדים הודיע קבוצת סטור-אליינס כי כי ישראכרט רכשה 13% ממניותיה תמורת 2.5 מיליון דולר. בתביעה שהוגשה היום, מציינת לאומי קארד כי היא היתה במו"מ להשקעה בסטור אליינס כאשר במקביל נוהל המו"מ בינה לבין סל טיים שהינה בבעלות סטור אליינס.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully