וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש ביטל צו המניעה הזמני כנגד ביצוע עסקות בגבור אלפא

אמיר הלמר

3.11.2003 / 16:06

הצו הוצא לבקשת חברת גיאו בר שטענה כי גבור אלפא חייבת לה כ-245 אלף דולר עבור דמי שכירות של מבנה בירושלים



ביהמ"ש המחוזי בירושלים ביטל את צו המניעה הזמני שהוציא אתמול כנגד העברת כספים מחברת גרבי גיבור ספורט אלפא לחברות אחרות בקבוצת גבור ספורט שבשליטת רועי גיל ואיתן אלדר.



הצו הוצא במסגרת בקשה שהגישה חברת גיאו בר (92) הנדסה אזרחית באמצעות עוה"ד אסף ברם ושלומי תורג'מן. בבקשה נטען כי גבור אלפא חייבת למבקשת דמי שכירות בסכום של כ-245 אלף דולר עבור מבנה המושכר על ידה באזור התעשיה עטרות בירושלים. לטענת המבקשת היא רכשה ב1998 מכונס הנכסים של חברת ציון חברה לטקסטיל את המבנה התעשייתי ובאותו מעמד חתמה על הסכם שכירות לחברת ציון חברה לטקסטיל ששינתה את שמה, לטענת המבקשת לגרבי גבור ספורט אלפא.



בבקשה נטען עוד כי החל מחודש יולי 2001 חדלה גבור ספורט לשלם את דמי השכירות באמתלות שונות.



בנוסף נטען כי מזה חודשים ארוכים פועלים בעלי השליטה בחרה לריקון קופתה וזאת כדי לכסות את חובות העתק של מאות מיליוני שקלים של חברות אחרות בקבוצה. המבקשת טוענת כי המדובר בחברה הסולוונטית היחידה בקבוצה.



עוד טענה גיאו בר כי לאחר שפנתה לחברה בדרישה שתסדיר את החוב טענה בפניה החברה כי לא היא החייבת בתשלום דמי השכירות אלא תאגיד חדש בשם ציון טכנולוגיות צביעה ואשפרה שהסכם השכירות הוסב אליו. גיאו בר דוחה בבקשתה את הטענה מכל וכל.



כאמור, ביהמ"ש המחוזי שנעתר אתמול לבקשת גיאו בר ביטל היום לאחר דיון שהתקיים בפניו את הצו. ביהמ"ש קיבל את טענות גבור אלפא, באמצעות באי כוחה ממשרד דנציגר קלגסבלד רוזן ושות' כי אכן החברה החייבת בדמי השכירות הינה ציון טכנולוגיות וזאת בהתאם לחשבוניות דמי השכירות שהוצאו על שמה. בית המשפט המחוזי חייב את גיאו בר בהוצאות בסך 7,500 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully