וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייפקס גייסה היום 40 מיליון שקל בהשקת קרן גידור מנייתית ראשונה מסוגה בישראל - Apex Equity Hedge

הרצל לקס

3.11.2003 / 18:15

אייפקס: מטרת הקרן - תשואה דולרית דו ספרתית בסיכון נמוך; הקרן תתמחה בתחומי הטכנולוגיה ומדעי החיים וההשקעה בה אינה מוגבלת בסכום מינימלי



בית ההשקעות אייפקס השיק היום קרן גידור מנייתית ראשונה בישראל. Apex Equity Hedge היא קרן גידור המתמחה בתחומי הטכנולוגיה ומדעי החיים. דמי הניהול והנאמנות שתגבה הקרן יעמדו על 3.6% בשנה. באייפקס הגדירו את מטרת הקרן כהשגת תשואה דולרית בסיכון נמוך. הקרן החדשה גייסה 40 מיליון שקל ביומה הראשון והיא תיסחר כקרן חו"ל מנייתית. הקרן החדשה תתמחה באסטרטגיות גידור של הפחתת סיכון כגון מכירה בחסר, רכישת אופציות PUT והשקעה במניות מתחום מדעי החיים הנחשב כאפיק השקעה דפנסיווי בעל מתאם נמוך לשוק.



עידו נויברגר מנכ"ל באייפקס, אמר כי "ההיענות הגבוהה למכשיר פיננסי שהיה זמין עד כה רק לעשירים מרמזת על רצונו של הציבור להצטרף ל'מועדון הסגור' של משקיעי קרנות הגידור".



נויברגר ציין כי בתי ההשקעות בעולם ממליצים באופן כללי ללקוחותיהם להפנות עד כ-25% מתיק ההשקעות שלהם לקרנות גידור, שמטרתן השגת תשואות יציבות גם בשוק יורד תוך פיזור סיכון ושימוש באסטרטגיות השקעה מיוחדות. בניגוד לקרן גידור רגילה בה רף הכניסה המינימלי עומד על מאות אלפי דולרים, מבנה הקרן החדשה של אייפקס מאפשר לכל משקיע לרכוש יחידות בקרן ללא סכום מינימלי.



הקרן החדשה הוקמה על בסיס קרן ישנה של אייפקס בשם אייפקס טכנולוגיות שצברה הפסדים מהשנים שאחרי פקיעת בועת ההיי-טק. עובדה זו יצרה לקרן הפסדי מס צבורים בניירות ערך זרים והקרן החדשה עתידה להנות מהטבות מס בגין הפסדים אלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully