וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירותי הטלפוניה הנייחת בכבלים יוצאות לדרך

הרצל לקס

4.11.2003 / 9:52

חברות הכבלים הקימו שותפות ששיעור האחזקה בה ייקבע על פי מספר המנויים של כל חברה. טרם התקבל רישיון להפעלת הרשת ממשרד התקשורת. הערכות: תבל תחזיק בכ-32% מהפרויקט

חברות הכבלים מוציאות לדרך את רשת שירותי הטלפוניה הנייחת בכבלים. שיעורי האחזקה הסופיים של החברות בשותפות החדשה ייקבעו סופית בהתאם לחלק היחסי שלהן מכלל מנויי הכבלים נכון ל-31 באוקטובר. ככל הנראה, לתבל יהיו כ-32% מהפרויקט.

חברות הכבלים הגישו למשרד התקשורת בתחילת ספטמבר בקשה לקבלת אישור לביצוע ניסוי בהפעלת שירותי טלפוניה בטכנולוגיית IP על גבי תשתית הכבלים באמצעות כמה אלפי לקוחות, אך הרישיון שהתבקש טרם התקבל. ההשקעה לה התחייבה תבל עומדת על סכום של 115 מיליון שקל על פני שלוש שנים החל ממועד קבלת הרישיון.

חברות הכבלים מקוות גם לקבל ב-15 בנובמבר אישור מחודש מהממונה על ההגבלים העסקיים להאריך את שיתוף הפעולה השיווקי ביניהן. שטרום דורש בתגובה מהכבלים לעמוד בהתחייבותם להשקעה בטלפוניה. על פי תנאי אישור מיזוג הכבלים מאפריל 2002, הכבלים חייבים להעניק שירותי טלפוניה ראשוניים שנתיים מיום האישור - אפריל 2004 - ובתוך שנתיים נוספות חייבות החברות להעניק את שירותי השיחה בפריסה ארצית מלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully