וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרדן אן.וי מרחיבה פעילות התשתיות בחו"ל: תה"ל תבצע פרויקט טיהור מים בבלגרד בהיקף של 13.5 מיליון יורו

אלי דניאל

4.11.2003 / 10:16

החברה הנכדה של קרן אן.וי תתכנן, תספק ציוד ותפקח על בנייתם של מתקנים לטיפול במימיו של נהר הסווה, על מנת שתוכפל תפוקת המים היומית של מתקן הטיהור הקיים המספק מים לעיר



חברת קרדן אן.וי , הנמצאת בשליטת יוסף גרינפלד ואבנר שנור, מדווחת הבוקר על הרחבת פעילות התשתיות שלה בחו"ל, וזאת לאחר שהחברה הנכדה - תה"ל מהנדסי ויועצים, חתמה על עסקה לביצוע פרויקט טיהור מים בבלגרד בהיקף של 13.5 מיליון יורו.



תה"ל, הנמצאת בבעלות מלאה של החברה, ואיגוד המים של העיר בלגרד, הגיעו להסכמה ולפיה החברה הישראלית תתכנן, תספק ציוד ותפקח על בנייתם של מתקנים לטיפול במימיו של נהר הסווה, כך שתוכפל תפוקת המים היומית של מתקן הטיהור הקיים המספק מים לעיר.



פרויקט הטיהור, אשר ביצועו ייפרש על פני תקופה של שלוש שנים, ימומן על ידי הבנק האירופי לשיקום ולפיתוח - European Bank for Reconstrution and Development. נזכיר כי לקרדן ול-EBRD קשרים עסקיים, שכן לשניהם החזקה משותפת ב-TBIH הנחשבת לזרוע השירותים הפיננסיים של קרדן במרכז ובמזרח אירופה. עם זאת, ביוני האחרון נחתם הסכם לפיו EBRD ימכור את החזקותיו ב-TBIH לחברה מאוחדת של קרדן בתמורה ל-10 מיליון דולר במזומן ולמניות בחברות בנות של TBIH בבולגריה. עד כה, טרם דווח על השלמתו וביצועו של הסכם זה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully