וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכסי אריאל תנהל את קניון ארנה של מוטי זיסר במרינה בהרצליה

הרצל לקס

4.11.2003 / 10:44

נכסי אריאל היא מנהלת הנכסים הפרטית הגדולה בארץ, המנהלת את קניון מול הים באילת וקניון מודיעין סנטר; תחת ניהולה נכסים בשווי כולל של כ-2.5 מיליארד שקל



חטיבת ניהול הקניונים של נכסי אריאל החלה בניהול קניון ארנה שבבעלות מוטי זיסר במרינה בהרצליה. הקניון, שנפתח ביוני השנה, משתרע על שטח בנוי של 120 אלף מ"ר ומשלב בתוכו מתחמי קניות לצד אטרקציות פנאי ייחודיות. השטחים המיועדים להשכרה עומדים על כ-26 אלף מ"ר ובהם כ-150 בתי עסק.



נכסי אריאל, שבבעלות חיים אריאל, נחשבת לחברת הניהול הפרטית הגדולה בישראל. החברה היתה הראשונה בתחום ניהול הנכסים, כאשר הוקמה לפני כ-12 שנה. כיום היא מנהלת תפעולית של קניון מול הים באילת והקניון החדש במודיעין. בנוסף לקניונים מנהלת נכסי אריאל כ-70 בנייני משרדים, בהם בית אמות משפט, מגדל לוינשטין, מגדל רובינשטיין, שבעה בניינים במתחם בורסת היהלומים ברמת גן, שישה בניינים בסיטי הישן של תל אביב ובניינים נוספים בירושלים, חיפה, אשדוד, באר שבע ונתניה.



השווי הכולל של הנכסים שמנהלת הקבוצה הוא כ-2.5 מיליארד דולר. עם לקוחותיה נמנים אפריקה ישראל, בנק דיסקונט - קופות הגמל, אס.ג'י.אס, מגדל, מינהל הדיור הממשלתי, ציון וקבוצת גד זאבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully