וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רווחי ואלור זינקו ב-216% ל-850 אלף דולר

הרצל לקס

4.11.2003 / 12:19

המנכ"ל עופר שופמן: "Trilogy ימשיך להיות מוצר הדגל שלנו גם בתקופה הקרובה, ברבעון הבא יתבצעו עוד עסקות חשובות בשוק ההרכבה". מניית ואלור בפרנקפורט מזנקת ב-15%

חברת ואלור , המפתחת מוצרי תוכנה לתכנון ייצור והרכבה של מעגלים מודפסים, דיווחה על גידול של 8.4% בהכנסות הרבעון השלישי ל-6.4 מיליון דולר ועל זינוק של 216% ברווח הנקי מול הרבעון המקביל ל-850 אלף דולר. הרבעון הנוכחי הוא השישי ברציפות בו מציגה החברה גידול בהכנסות וברווח, ועיקר הגידול במכירות בו נבע מהכנסות ממכירות מוצר התוכנה Trilogy לשוק ההרכבה של המעגלים המודפסים. מתחילת השנה הסתכמו מכירות ואלור ב-18.8 מיליון דולר, עלייה של 11.6% מול ההכנסות ב-2002. מניית ואלור הנסחרת בבורסת פרנקפורט עולה כעת בכ-15% לרמה של 2.75 יורו.

עופר שופמן מנכ"ל ואלור צופה המשך שיפור בביצועי החברה גם ברבעון הבא. "Trilogy ימשיך להיות מוצר הדגל שלנו גם בתקופה הקרובה, וכהמשך לעסקה הגדולה עם ענקית האלקטרוניקה הטייוואנית פוקסקון יתבצעו עוד עסקות חשובות בשוק ההרכבה" העריך המנכ"ל. שופמן ציין כי החברה ממשיכה להציג התייעלות ומגדילה מכירות ללא גידול בהוצאות המו"פ והתפעול. בנוגע לקופת המזומנים של החברה העומדת על כ-30 מיליון דולר אמר שופמן כי היא תשמש בעתיד הקרוב, פרט לחלוקת דיווידנד ע"פ מדיניות החלוקה של 30%-50% מהרווח, לרכישות חברות הפועלות בתחומים משלימים למוצרי ואלור.

ואלור מוכרת תוכנות לשלושה שווקים עיקריים. בשוק התכנון מוכרת החברה את תוכנות האנטרפרייז 3000בתחום תוכנות לייצור פועלת החברה במשותף עם אורבוטק במיזם הנקרא פרונטליין שמשווק את תוכנת הג'נסיס של ואלור באמצעות ערוצי השיווק של אורבוטק, ובתחום ההרכבה מוכרת החברה, כאמור, את תוכנת ה-Trilogy.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully