וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים: כי"ל תציג ברבעון השלישי צמיחה של כ-11% במכירות ושחיקה של כ-4% ברווחים ל-28 מיליון דולר

אילן מוסנאים

4.11.2003 / 13:49

האנליסטים של הבנק מציינים כי החברה תיהנה ברבעון מהתחזקות היורו ומגידול במכירות האשלג; הרווחיות תיפגע מהתחזקות השקל מול הדולר ומהתייקרות חומרי הגלם וההובלה הימית



כי"ל תדווח ברבעון השלישי של השנה על שיפור בשורת המכירות לעומת הרבעון המקביל אשתקד, אולם תציג שחיקה קלה ברווחיות. כך כותבים האנליסטים רקפת לויסון וירון בן חורין מיחידת המחקר של בנק הפועלים. הם מותירים למניה המלצת "תשואת יתר". מחיר היעד הנוכחי למניה הוא 6.7 שקלים, ובבנק יבחנו מחדש את המחיר בתקופה הקרובה.



בבנק הפועלים מעריכים כי כי"ל תציג ברבעון השלישי צמיחה של כ-11% במכירות ל-570 מיליון דולר וזאת עקב עלייה בכמויות ומחירי האשלג, וכן בזכות המשך התחזקות היורו כנגד הדולר. מנגד, החברה צפויה להציג שחיקה של כ-4% ברווח הנקי עקב התייקרות עלויות חומרי הגלם, ההובלה הימית והאנרגיה. רווחיות החברה תיפגע גם מהתחזקות השקל מול הדולר.



לויסון ובן חורין מציינים כי בנוסף להתחזקות היורו כנגד הדולר (מעל ל-40% מהכנסות החברה מקורן באירופה), צפויה החברה ליהנות מירידת ריבית הלייבור על הלוואותיה. את ההשפעה החיובית לעיל תקזז השפעת היורו על שורת ההוצאות של החברה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully