וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזי פלד: "אם קשת תיכנס לערוץ 10, טלעד תתמזג עם רשת"

רוני קורן-דינר

4.11.2003 / 13:56

מנכ"ל טלעד: "נדרוש מהרגולטור אותן הקלות שערוץ 10 יקבל - כולל הארכת הזיכיון". העריך כי במקרה של מיזוג, העיתונים הגדולים ימכרו אחזקותיהם בערוץ 2

בכנס התקשורת של המי"ל המתקיים היום, דיבר מנכ"ל טלעד, עוזי פלד, על עתידו של ערוץ 2 לאחר הכניסה המתוכננת של הזכיינית קשת להשקעה בערוץ 10. "אם אכן תיכנס קשת לתוך ערוץ 10, טלעד תתמזג עם רשת ברגע שיתאפשר לה". אמר פלד. "מובן שנבקש את אותן הקלות שאולמרט הבטיח שישקול עבור ערוץ 10, כולל הארכת הזיכיון בשנתיים נוספות".

עוד העריך פלד כי במקרה של מיזוג בין רשת לבין טלעד, העיתונים "ידיעות אחרונות" ו"מעריב" ימכרו את אחזקותיהם בזכייניות, והמכרז המתוכנן לערוץ 2, לקראת תום הארכת הזיכיון (ספטמבר 2004), יתבטל.

פלד דיבר גם על המגעים השונים עם ערוץ 10. "כל הזכייניות היו במשא ומתן כזה או אחר עם ערוץ 10. בדירקטוריון טלעד החליטו שהתנאים לא בשלים לכך שטלעד תיכנס לערוץ". "ממילא", הוסיף פלד, "בלי שיפור מהותי במצב הבטחוני והכלכלי של מדינת ישראל, אין מקום לשני ערוצי ברודקאסט מסחריים".

נשיא קשת, אורי שנער, שהשתתף אף הוא בדיון, סירב להתייחס למגעים עם ערוץ 10 ורק הסכים לומר: "מי שלא נושא את שם התחרות לשווא, צריך להבין שנעשתה בשנה האחרונה מהפכה. אם יש אפשרות שרגולטור יוריד את כובד משקלו, יהיו שני ערוצים מסחריים חזקים. כל השאר אלו בעיות עסקיות וכלכליות קשות שעוד צריך לפתור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully