וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמדוקס תספק שירותי בילינג לחברת הסלולר השנייה בטייוואן

שירלי יום-טוב

4.11.2003 / 14:23

FarEastTone בחרה בפלטפורמת ה-enabler של אמדוקס לתמיכה ב-3.4 מיליון לקוחות פריפייד ופוסטפייד. מדובר בחוזה בהיקף של כ-10 מיליון דולר

ענקית הבילינג אמדוקס הודיעה היום כי נבחרה לספק פתרונות בילינג לספקית התקשורת הסלולרית הטייוואנית FarEastTone, שבחרה במוצר ה-Amdocs Enabler המספק פתרון גבייה (בילינג) משולב עבור שירותי קול, תקשורת נתונים, תוכן ומסחר. מערכת הבילינג תתמוך בכ-3.4 מיליון מנוייה של החברה הטייוואנית, העושים שימוש בשירותים המשולמים מראש (Prepaid) ובדיעבד (Postpaid).

מערכת ה-Enabler תשמש כפלטפורמה מאוחדת, והיא מחליפה מספר מערכות של שחקניות שונות בתחום פתרונות הבילינג וניהול קשרי הלקוחות. המערכת תיושם יחד עם מוצרים נוספים הכוללים, בין היתר, ניהול לקוחות חייבים וניהול משאבים. אמדוקס מציינת כי המערכת תסייע ל-FET לשפר את השירות ללקוחות באמצעות התמיכה בשפה הסינית.

צחי רודניק, אנליסט בית ההשקעות אוסקר גרוס ישראל, מציין כי מדובר בחוזה בעל חשיבות עבור אמדוקס, שכ-70% מהכנסותיה מתקבלות מתחום הסלולר. הוא מעריך כי היקף החוזה מסתכם בכ-10 מיליון דולר לפחות.

FET היא חברת שירותי הסלולר השנייה בגודלה בטייוואן לאחר Taiwan Cellular Corp. החברה קיבלה במהלך 2002 רשיונות להפעלת שירותים של הדור השלישי, וכ-20% ממנה נמצאים בבעלותה של חברת התקשורת האמריקאית AT&T. מחזור המכירות השנתי של החברה מסתכם בכמיליארד דולר.

אמדוקס תפרסם מחר לאחר המסחר את דו"חותיה לרבעון הרביעי (פיסקלי). בסיום הרבעון הקודם צפתה החברה המשך צמיחה בהכנסות ל-410 מיליון דולר על רווח נקי של 21 סנט למניה. בניכוי הוצאות חד פעמיות, צפוי הרווח לעמוד על 23 סנט למניה. ברבעון הקודם רשמה החברה הכנסות של 377.2 מיליון דולר על רווח נקי של 47.4 מיליון דולר, או 21 סנט למניה. שווי השוק של אמדוקס מסתכם בכ-4.6 מיליארד דולר, ומניית החברה הוסיפה במהלך החודש האחרון כ-10%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully