וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנסות מוטורולה ישראל הסתכמו ב-2002 במיליארד דולר

צורי דאר

4.11.2003 / 15:16

סגן נשיא החברה: נמשיך להשקיע בישראל. גרג בראון הביע שביעות רצון מפעילות מוטורולה ישראל ואמר כי ההכנסה לעובד גדולה משמעותית מהממוצע העולמי של החברה

מוטורולה שבעת רצון מאוד מהשקעתה בישראל עד כה ולכן תמשיך להשקיע בארץ גם בעתיד. כך אמר גרג בראון, סגן נשיא מוטורולה העולמית ומנכ"ל חטיבת הפתרונות המסחריים, הממשלתיים והתעשיתיים, בוועידת איגוד קרנות ההון סיכון, שהתקיימה בניו יורק בשבוע שעבר.

בראון סקר את פעילותה של מוטורולה בישראל ואמר כי החברה סיפקה לממשלת ישראל ציוד קשר כבר בשנת 1948. בראשית שנות ה-60 הוקמה מוטורולה ישראל. לדברי בראון, מוטורולה ישראל גדלה בקצב ובהיקף מרשימים במשך 40 השנים שחלפו. החברה מעסיקה כיום 4,500 עובדים וההכנסה לעובד גדולה משמעותית מהממוצע העולמי של החברה.

בראון אמר כי מחזור המכירות של מוטורולה ישראל הוא מיליארד דולר - ומהוות כ-4% ממכירות מוטורולה העולמית בכל העולם. 40% מהמוצרים המיוצרים בארץ הם פרי פיתוח ישראלי ו-85% מיצוא החברה מיועדים לשווקים המתקדמים של ארה"ב, קנדה ומערב אירופה.

בראון שיבח את האיכות הגבוהה של כוח האדם בישראל, שהוא המשאב העיקרי של המדינה. "ישראל מהווה אבן שואבת לחברות רב-לאומיות בזכות השיעור הגבוה של אקדמאים באוכלוסייה, האוניברסיטאות ומכוני המחקר, המכשירים מדענים ברמה גבוהה, בזכות מדיניות פתוחה ואוהדת של כל ממשלות ישראל בכל השנים כלפי משקיעים זרים, ובזכות האופי המיוחד של הישראלים, הממהרים לאמץ ולצרוך כל חידוש טכנולוגי היוצא לשוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully