וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופות הגמל של אייפקס ניצלו היטב את גאות אוקטובר: השיגו תשואות ריאליות נטו של כ-4.7% בחודש

הרצל לקס

4.11.2003 / 16:08

מתחילת השנה מסתכמת התשואה הריאלית בקופות הגמל של אייפקס ב-19.5%-20.3%; במהלך אוקטובר נרשמו עליות של כ-9% בשוק המניות ושל כ-3% באג"ח מסוג שחר



קופות הגמל של בית ההשקעות אייפקס השיגו במהלך חודש אוקטובר תשואות ריאליות יוצאות דופן של 4.7% בממוצע. אייפקס גמל השיגה תשואה ריאלית של 4.67%, קרן ההשתלמות של אייפקס השיגה תשואה ריאלית של 4.63% וקופת הפיצויים של החברה השיגה תשואה ריאלית של 4.73%. כל התשואות הן במונחי נטו לעמיתים, כלומר לאחר ניכוי דמי ניהול, העומדים באייפקס על כ-1.8% בממוצע.



מתחילת השנה, שמסתמנת כשנה מצוינת לכלל קופות הגמל, ממוקמות קופות הגמל של אייפקס בראש הרשימה עם תשואה ריאלית מצטברת של 19.88% באייפקס גמל, 19.53% באייפקס השתלמות ו-20.3% באייפקס פיצויים. גם בשנה שעברה שהיתה שנה קשה מאוד לענף קופות הגמל ובה נרשמה תשואה ממוצעת של כ-7% לכלל הקופות מוקמו התשואות של אייפקס בראש הרשימה עם תשואה ריאלית של 0.3% - באייפקס גמל.



התשואות לאוקטובר, שהן כמעט חסרות תקדים, משקפות את העליות שרשמו במהלך החודש כל אפיקי ההשקעה בשוק ההון. מדדי המניות המובילים עלו בכ-9% במהלך החודש, השחרים הארוכים עלו ב-3.4% והאפיקים השקליים הסולידיים יותר כמו הגילונים והמק"מים עלו בכ-0.5%. גם מדד ספטמבר שירד ב-0.5% והוא המדד הקובע לעניין חישוב התשואה הריאלית יתרום החודש לביצועי הקופות.



אתמול העריך בית ההשקעות מיטב כי התשואות הריאליות של קופות הגמל הבנקאיות באוקטובר, שטרם פורסמו, יעמדו על שיעור של 1.8%-2.5%, ומתחילת השנה יסתכמו בכ-15%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully