וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בי.וי.אר מערכות פיטרה אתמול כ-40 עובדים - כ-30% מכוח האדם בחברה

עינב בן יהודה

4.11.2003 / 12:15

כך נודע ל-TheMarker; לאחרונה פורסם כי התעשייה האווירית בוחנת את רכישת פעילותה של החברה; בי.וי.אר: נקטנו בצעדים שמטרתם צמצום בהוצאות - כולל פיטורי עובדים



חברת בי.וי.אר מערכות , בבעלות חברת אלישרא מקבוצת כור, פיטרה אתמול כ-30% מכוח האדם בחברה, כ-40 עובדים, כך נודע ל-TheMarker.



דובר החברה מסר בתגובה כי החברה נקטה מספר צעדים שמטרתם צמצום בהוצאותיה, כולל פיטורי עובדים.



הפיטורים היו רוחביים וכללו את כל מחלקות החברה, המפתחת סימולטורים למטוסי קרב ומערכות לתחקור קרבות. זה אינו מהלך ההתייעלות הראשון בו נוקטת החברה, והוא מתבקש עקב הקשיים בהם נתקלת החברה בכל הקשור להשגת חוזים לפרויקטים גדולים חדשים, בין השאר בגלל מצבה הפיננסי הקשה. דירקטוריון החברה דן באחרונה בצעדים הנדרשים להמשך פעילותה, ולעובדים נמסר כי צפויות להתקבל "החלטות כואבות".



לאחרונה פורסם כי התעשייה האווירית בוחנת את רכישת הפעילות של החברה, וכי נציגי התעשייה האווירית, בשילוב עם נציגי החברה הבת מל"מ, עוסקים מספר שבועות בביצוע בדיקת נאותות לפעילות בי.וי.אר.



אתמול נודע כי המו"מ בין בעלי השליטה בבי.וי.אר לבין התעשייה אווירית נפסק בעקבות הצעתו של אביב צידון, ממקימי החברה אשר גיבש קבוצה של משקיעים המבקשים, לרכוש את החברה ולהמשיך להפעילה כעסק חי. הצעה זו כפי הנראה היא עדיפה לפי שעה על כמה מבעלי המניות הגדולים בחברה.



בי.וי.אר מערכות, שהודיעה לאחרונה על כוונתה להימחק מהמסחר בנאסד"ק, דיווחה במחצית הראשונה של 2003 על הכנסות של 10.3 מיליון דולר, לעומת 19.4 מיליון דולר במחצית הראשונה ב-2002. החברה רשמה במחצית הראשונה הפסד תפעולי של 1.5 מיליון דולר והפסד נקי של 1.9 מיליון דולר. ב-2002 רשמה הפסד של 5.8 מיליון דולר. בעקבות התוצאות לרבעון השני העיר רואה החשבון של החברה בסקירתו כי קיים ספק אם החברה תוכל להחזיר את חובותיה, ולהמשיך ולהתקיים כ"עסק חי".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully