וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלייה של 17% בהכנסות נובל ישראל

גלית ימיני

5.11.2003 / 9:31

נובל ישראל, השלוחה המקומית של חברת התוכנה העולמית, פועלת מאז 1995, ומעסיקה ארבעה עובדי שיווק ומכירות



שנת הכספים של חברת נובל ישראל הסתיימה בסוף אוקטובר, עם הכנסות של כ-20 מיליון דולר - עלייה של 17% לעומת הכנסות החברה ב-2002. כך דיווחה הנהלת החברה. נובל ישראל, השלוחה המקומית של חברת התוכנה העולמית, פועלת מאז 1995, ומעסיקה ארבעה עובדי שיווק ומכירות.



מנכ"לית נובל ישראל, ורד ליברמן, אמרה כי פעילות החברה כוללת מכירת רישיונות, הטמעה וליווי על ידי שותפיה העסקיים של נובל בישראל, והדרכה.



עם הלקוחות הגדולים שרכשו באחרונה מוצרי רשת וניהול של נובל נמנות החברות מגדל, רפאל, אורבוטק, בזק אונליין, התעשייה האווירית, נטפים, ידיעות אחרונות, נייס, בזק, אל-על, טבע ויבמ.



"העליות הגדולות ביותר במכירות הושגו במוצרי האבטחה החדשים שלנו בתחום ניהול הזהויות וחתימה יחידה למשתמש וכן בקו מוצרים חדש שנקרא מטה-דירקטורי - תוכנה לניהול כל בסיסי הנתונים של הארגון", אמרה ליברמן.



מוצרי הליבה של החברה - מוצרי הרשת והתוכנות לניהול תחנות עבודה ושרתים - מהווים כ-40% מהכנסות החברה. שאר ההכנסות מקורן במכירת חבילות תמיכה דרך מרכזי תמיכה בארה"ב ואירופה, מכירת ימי הדרכה, ומוצרי אבטחת המידע.



לטענת ליברמן, נובל ישראל היתה רווחית ב-2003, כמו בכל השנים הקודמות. החברה פועלת בישראל דרך שותפים עסקיים כמו בינת תקשורת, מלם תקשורת, קומקס ופרולינק.



לנובל העולמית הכנסות של יותר ממיליארד דולר לשנה, והיא נסחרת לפי שווי שוק של 3.13 מיליארד דולר. אתמול הודיעה החברה על עסקת ענק: רכישת חברה אירופית לטכנולוגיית לינוקס בשם SuSe תמורת 210 מיליון דולר. הודעת הרכישה הקפיצה את מחיר המניה של נובל ב-44% והגיע ל-8.4 דולרים למניה. החברה תספק פתרונות לינוקס מקיפים לארגונים: מהמחשב השולחני עד השרת. העסקה זקוקה לאישור בעלי המניות, ונובל מעריכה כי היא תושלם עד ינואר 2004.



חברת יבמ גם מתכוונת להשקיע 50 מיליון דולר במניות נובל העולמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully