וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כור מימשה יתרת החזקותיה בנורטל ישראל

אלי דניאל

5.11.2003 / 9:40

צפויה לקבל מנורטל נטוורקס 3.9 מיליון דולר. העסקה - לאחר שחברת ההחזקות הישראלית שהחזיקה עד כה ב-28% מהון המניות של נורטל ישראל מימשה אופציית PUT שניתנה לה

כור תעשיות ונורטל נטוורקס הקנדית הודיעו היום במשותף על עסקה במסגרתה רכשה נורטל נטוורקס את יתרת החזקותיה של כור בנורטל ישראל, כך שבעקבות עסקה זו מחזיקה החברה הקנדית בכל הון המניות של נורטל ישראל. עסקה זו התבצעה לאחר שכור מימשה את אופציית ה-PUT שניתנה לה ולטלרד למכירת ההחזקות בטלרד ישראל תמורת 3.9 מיליון דולר.

נורטל ישראל אחראית על המכירות, השיווק והתמיכה למוצרי נורטל בשוק הישראלי, ולדברי שתי החברות המעורבות בעסקה, הן ימשיכו לשתף פעולה בתחומי המו"פ וההסכמים המסחריים בישראל, כאשר הדברים נוגעים בעיקרם לחברת טלרד, הנמצאת בבעלות מלאה של כור.

נזכיר כי במהלך חודש מאי האחרון העבירה נורטל נטוורקס לכור ולטלרד 50.4 מיליון דולר בגין פירעון הלוואה שהוענקה לה חודש אוגוסט 2000, במסגרת עסקת הפיצול של טלרד במהלכה מכרה חברה זו חלק מפעילויותיה לנורטל נטוורקס.

יונתן קולבר, מנכ"ל כור, התייחס לעסקה ואמר כי "לכור תעשיות ולחברות הבנות שלה יחסים ארוכי טווח עם נורטל נטוורקס בישראל וברחבי העולם, הן באמצעות ההשקעה המשותפת בנורטל ישראל והן באמצעות שיתופי פעולה בתחומי הפיתוח והשיווק". קולבר הוסיף כי "אנו ממשיכים לפעול יחד עם נורטל נטוורקס על בסיס גלובלי, כולל איתור הזדמנויות חדשות לשיתופי פעולה בתחומים שונים".

סטיב פיוסי, נשיא נורטל נטוורקס אירופה, המזרח התיכון ואפריקה, מסר כי "נורטל נטוורקס הגדילה בהתמדה בשנים האחרונות את נוכחותה באירופה ובשוק הישראלי והחלטה זו מעמיקה את מחויבותה לאזור. הגדלת אחזקתנו בנורטל ישראל ל-100% ממשיכה את אסטרטגיית ההתמקדות שלנו בשווקים שבצמיחה להם אנו מציעים מגוון הפתרונות המקיפים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully