וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסתר אלדן התפטרה מכל תפקידיה בקבוצת I-3; תמשיך לכהן כמנכ"ל צינורות המזרח התיכון

עינב בן יהודה

5.11.2003 / 13:51

שי פרמינגר, מנכ"ל גאון אחזקות, מבעלות השליטה בחברה: אנו מאמינים שלחברה נדרש מנכ"ל במשרה מלאה, ולכן התפטרותה של אלדן מתפקידיה ב-I-3 היא לטובת החברה



אסתר אלדן, מנכ"ל ונשיאת קבוצת I-3, פורשת מכל תפקידיה בקבוצה, בהם גם מתפקידה כחברת דירקטוריון צינורות המזרח התיכון מטעם I-3. למרות זאת, סוכם על ידי בעלי השליטה בצינורות, גאון אגרו מקבוצת גאון אחזקות וקבוצת I-3, כי אלדן תמשיך לכהן כמנכ"ל צינורות המזרח התיכון, אך במשרה מלאה.



שי פרמינגר, מנכ"ל גאון אחזקות, אמר כי ההחלטה על המשך כהונתה של אלדן נובעת מההערכה לתפקודה ומיכולתה ליישם בשנים האחרונות בהצלחה את תוכנית המפנה בצינורות המזרח התיכון והעברת החברה מהפסדים לרווחיות גבוהה ויציבה. "אנו מאמינים שלחברת צינורות נדרש מנכ"ל במשרה מלאה שיתמסר באופן מוחלט לקידום החברה ופיתוחה, ולכן התפטרותה של אלדן מתפקידיה ב-I-3 הינה לטובת החברה", אמר פרמינגר.



צינורות המזרח התיכון עוסקת בייצור ושיווק של צינורות פלדה לתעשייה, מבנים והולכת דלק וגז. ההכנסות של החברה ברבעון השני של 2003 הסתכמו ב-41.5 מיליון שקל, עלייה של 25% לעומת הרבעון המקביל ב-2002. הרווח הנקי שלה הגיע ל-5 מיליון שקל, לעומת 3.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully