וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלצת נציבות מס הכנסה להפחית ב-2004 את שיעורי המס על ני"ע זרים מ-35% ל-15% תכלול גם את המוסדיים

ניצן כהן

5.11.2003 / 14:15

ל-TheMarker נודע כי במהלך הדיונים באוצר הועלתה התנגדות של בנק ישראל לכלול את המשקיעים המוסדיים, אך לבסוף הוחלט כי הדבר יובא להכרעתו של שר האוצר; בכיר באוצר: נתניהו נוטה לתמוך בהמלצה



הפחתת שיעורי המס על ניירות ערך זרים מ-35% ל-15% תכלול גם את המשקיעים המוסדיים, כך ממליצה נציבות מס הכנסה לשר האוצר, בנימין נתניהו. ל-TheMarker נודע כי בדיונים שנערכו במשרד האוצר הועלתה התנגדות אפשרית של בנק ישראל לכלול את המשקיעים המוסדיים בהמלצה זו, אולם בסופו של דבר הוחלט כי הדבר יובא להכרעתו של שר האוצר.



עוד נודע כי שר האוצר, בנימין נתניהו, נוטה לתמוך בהמלצה. יצוין כי בחודש האחרון הועברה המלצת נציבות מס הכנסה לשר האוצר להקדים את יישום השוואת שיעורי המס על ניירות ערך זרים משנת 2007 לשנת 2004. הנציבות ביקשה שהפחתת שיעורי המס תיכנס לתוקף כבר בינואר 2004, אולם בסופו של דבר הוחלט לתת לבורסה של תל אביב חצי שנה להתארגנות, כך שהשוואת שיעורי המס תיכנס לתוקף עד לסוף 2004.



בכיר במשרד האוצר אמר כי המלצת נציבות מס הכנסה תואמת את מדיניות השר ולכן הוא נוטה לתמוך בהמלצה זו. מבנק ישראל נמסר כי עד כה לא ביקש האוצר את חוות הדעת שלו להמלצה, ולכן אינו יכול לחוות דעה מבלי לראות את ההמלצה במלואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully